کد خبر: ۷۰۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 26 January 2019

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار فرمانده انتظامی ویژه کیش، آرامش و امنیت جزیره کیش را محصول ایثارگری های پلیس دانست و نیروی انتظامی را از میدانی ترین نیروها در مواجهه با جامعه عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "غلامحسین مظفری "در این دیدار با تقدیر از تلاش های همه جانبه نیروی انتظامی کیش در برقراری نظم و امنیت و تلاش در امور فرهنگی گفت: آرامش و امنیت ما و سرمایه گذاران و گردشگران برای حضور و سرمایه گذاری در کیش محصول تلاش های بی وقفه و ایثارهای شماست که باید با همکاری همه ارتقاء یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، انتصاب بجا و شایسته سرهنگ علی اصغر جمالی به سمت فرمانده انتظامی ویژه کیش را تبریک گفت و اظهار کرد: نیروی انتظامی برگرفته از نظم و امنیت است و نظم از سفارشات مولا امیر المومنین پس از تقوی بر نظم است که بی تردید انسان پرهیزکار در انجام وظایف دینی خود نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط شاکله تمام مباحث است، افزود: در جایی که قرار است توسعه، آسایش و آرامش برقرار باشد لازم است که نظم داشته باشد به ویژه در جزیره کیش که نمود چنین امر طبیعی بیشتر دیده می شود مانند آنچه امروز در حوزه راهنمایی و رانندگی است که باید کیفیت آن حفظ و ارتقاء یابد.

مظفری تصریح کرد: باید این مزیت در کیش حفظ شود نباید به گونه ای رفتار شود که یک تصمیم خوب که در گذشته گرفته شده است به مرور کم رنگ شود و در تمام حوزه ها باید کار با دقت و سرعت پیشرفت کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: به معنایی کیش باید در همه ابعاد اول باشد و ما نباید دوم باشیم. حتی یک جرم در کیش زیاد است و نباید از کنار هیچ چیز به سادگی عبور کنیم.

وی در خصوص تاکیدهای سرهنگ جمالی بر مبارزه قاطع با مواد مخدر در کیش نیز تصریح کرد: باید جزیره از مواد مخدر پاک شود و در این حوزه باید سختگیری شود و براساس قوانین و مقرراتی که داریم از ورود مواد مخدر و آلوده شدن جامعه کیش جلوگیری کنیم و با طرد افراد همچنین ایجاد شناسنامه و یا هر راهکار دیگری که در حوزه فعالیت پلیس است از ورود مجدد این افراد به کیش جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی میدانی ترین نیروها در مواجهه با فضای جامعه است و باید در تمام حوزه های خدمات به ویژه خدمات شهری ورود کرده و پیشنهادهای خود را در عرصه های مختلف برای آرامش و امنیت بیشتر به مسئولان ارائه کند، همانطور که در مباحث ترافیک این همکاری وجود دارد.#

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار