رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: هر شهروند یک بازرس بهداشت است.
کد خبر: ۷۰۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 30 January 2019
دکتر رضانیا گفت: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش درتلاش است با اجرای برنامه های نظارت و کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی ،آرایشی بهداشتی و اماکن، بهبود شرایط بهداشت محیطی و کاهش بیماریهای منتقله وارتقاء سطح سلامت جامعه را برای کیشوندان و مسافران فراهم کند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: بازرسان بهداشت محیط در دی امسال، 861 نوبت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایشی ،بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.
وی افزود: در یک ماه گذشته 18 نوبت نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی صورت گرفت وحدود 9000کیلو مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
دکتر رضانیا تصریح کرد: 29مورد نمونه برداری میکربی از منابع آب آشامیدنی ،10مورد بازدید از مهدهای کودک ، 47مورد نمونه برداری از نان ،52مورد صدور صلاحیت بهداشتی از دیگر فعالیت های بهداشت محیط در دی ماه بوده است.
وی رسیدگی به شکایات در زمینه‌های مختلف بهداشتی، را از دیگر وظایف و فعالیت‌های واحد بهداشت محیط برشمرد و گفت: هر شهروند یک بازرس بهداشت محیط است، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی سطح شهر، مراتب را به سامانه کشوری 190 و یا شماره 07644423311 واحد بهداشت محیط گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار