رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: نصب چراغ عابران پیاده در تقاطع های ایلام به منظوری پیشگیری از تصادفات ضروری است.
کد خبر: ۷۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: تقاطع های سطح شهر ایلام چراغ مخصوص عابر پیاده ندارند که حتما باید این نقص در شهر ایلام  بر طرف سود.

وی عنوان کرد:یکی از تجهیزاتی که وجود آن باعث نظم بخشی و کاهش تصادفات در تقاطع ها می شود، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی مخصوص عابرین پیاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام افزود: عابر پیاده یکی از کاربران ترافیک است و اگر چنانچه رعایت نکنند مانند دیگر کاربران مشکلاتی را برای خود پیش می آوردند.

ناصری عنوان کرد: عابران همانند رانندگان ملزم به رعایت تکالیف قانونی خود هستند و در صورتی که طبق نظر کارشناس تصادفات عابر به تکالیف قانونی خود عمل نکند و باعث تصادف شود، مقصر شناخته می شود.

وی ادامه داد: یکی از نقاطی که بیشترین برخورد بین رانندگان و عابران رخ می دهد تقاطع ها است که بر اساس ماده سه قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تهیه و نصب و نگهداری تجهیزات کنترل عبور و مرور از قبیل چراغ های راهنمایی و رانندگی در شهرها بر عهده شهرداری است.

ناصری افزود: در این راستا پیگیری های زیادی توسط پلیس استان انجام گرفته اما متاسفانه تاکنون موفق به نصب چراغ عابر پیاده در تقاطع ها نشده ایم./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار