رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون اموراستان‌ها در حکمی محمد صادق کوثری فر را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.
کد خبر: ۷۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 06 February 2019
دکتر علی دارابی در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش، با تسلیت ايام شهادت حضرت زهرا(س) و گراميداشت ایام پرفروغ دهه مبارک فجر گفت: در آستانه 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنانی که همواره ادعا می کردند ملت ایران پیروزی 40 سالگی انقلاب خود را نخواهند دید، بار دیگر نقشه ها و توطئه هایشان نقش بر آب شده است.
دارابی با بیان اینکه در 22 بهمن امسال ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور گسترده خود، جشن ایستادگی در مقابل ظلم  را برگزار می کنند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و کرامت انسانی تقدیم مردم ایران شد تا در سایه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و پس از ایشان با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، مسیر پیشرفت و افتخار بیش از پیش طی شود.
معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به تولیدات ویژه رسانه ملی به ویژه مراکز استانی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ارائه کارنامه افراد تاثیر گذار در هر استانی همچون استانداران گذشته را یکی از حوزه های برنامه سازی عنوان کرد که در آن به تشریح 40 سال افتخار، تلاش و توسعه پرداخته می شود.
دکتر علی دارابی امنیت پایدار، مشارکت سیاسی و گسترده مردم، استقلال همه جانبه، توسعه زیرساختی، پیشرفت های علوم مختلف و آموزش های ابتدایی تا عالی برای همه اقشار را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد که البته موضوع مهم برنامه سازی در مراکز استانی است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص حمایت سازنده از دولت که میدان دار مبارزه با مشکلات و تحریم ها است گفت: انعکاس شایسته خدمات دولت، زبان گویای مردم بودن در کنار بی طرفی وظیفه اصلی رسانه ملی است.
معاون امور استان های رسانه ملی با بیان مسیر پیشرفت جزیره کیش که پتانسیلی بسیار مهم و جدی برای تبدیل شدن به مرکز گردشگری حلال منطقه، توریسم درمانی و رویدادهای ورزشی است تاکید کرد: تولید برنامه های مستند، نشاط بخش جذاب با نگاهی نو در کنار انجام تولیدات مشترک با استان های همجوار برای معرفی شایسته بین المللی جزیره کیش به مردم دنیا از مهمترین برنامه های پیش روی مرکز کیش است.
دکتر دارابی در پایان با تقدیر از زحمات  مدیران و کارکنان مرکز کیش از گذشته تا کنون، مسیر رو به جلوی صدا و سیمای مرکز کیش را ارج نهاد و برای مدیرکل جدید این مرکز آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
امام جمعه کیش هم در این مراسم با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در عین حالی که موجبات توسعه عمرانی، خدماتی، ورزشی، اقتصادی را برای کشور به دنبال داشت گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم کشور انسان سازی و تربیت نیروهای خدومی است که برای پیشبرد اهداف متعالی نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن زاده افزود: یکی از مراکز مهم تاثیرگذار در حوزه انسان سازی، صدا و سیما است که به معنای واقعی کلمه توانسته است در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم و همچنین انعکاس شایسته و درست دستاوردهای نظام فهالیت های چشمگیری انجام دهد.
وی با تقدیر از نقش سازنده صداو سیمای مرکز کیش در راستای معرفی ابعاد مختلف این جزیره مرجانی و معرفی توانمندی های آن، برای این مرکز و مدیریت جدید آن آرزوی موفقیت کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نيز با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی فرصت های بی نظیری را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار داده است گفت: فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد باید در راستای خدمت به مردم صرف شود.
غلامحسین مظفری بیان کرد: جزیره کیش هم فرصتی مغتنم برای کشور محسوب می شود که باید با تعامل و همفکری زمینه های رشد و توسعه کیش را بیش از پیش فراهم کرد.
وی با اشاره به برخی از ویژگی های خاص کیش همچون وجود دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در حوزه محیط زیست، ورزش، سلامت، کارآفرینی و استارتاپ ها درخواست کرد تا در زمینه این توانمندی ها برنامه سازی های مشترک و تاثیر گذاری برای معرفی کیش صورت گیرد.
در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش  با تاکید براینکه مهمترین فعالیت های صدا و سیمای مرکز کیش باید گامی رو به جلو با چاشنی تاثیر گذاری و مخاطب پسندی باشد گفت: همدلی و اتحاد موجود در بین مردم و مسوولان جزیره مي تواند در تحقق رسالت های این جزیره را شتاب دهد.
محمد صادق کوثری فر افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل جنگ رسانه ای و اقتصادی دشمنان ایران اسلامي قرار داریم که با همین اتحاد و همدلی می توانیم این مشکلات را یکی یکی از پیش رو بر داریم.
وی خاطر نشان كرد: تقویت توانمندی های گردشگری، اقتصادی، ورزشی و دیگر ظرفیت های جزیره کیش با ایجاد فضایی سالم و پاک و حلال از رسالت های مشترک صدا و سیمای مرکز کیش و دیگر مسوولان جزیره است تا از این رهگذر، جزیره کیش در ابعاد گسترده به خوبی معرفی شود.
در پایان این مراسم از زحمات سیدحمید طاهری سرپرست مرکز کیش تقدیر و محمدصادق کوثری فرد به عنوان مدیرکل جديد صداوسیمای مرکز کیش معرفی شد.
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار