رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: در سال جاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه در استان صادر شده است.
کد خبر: ۷۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 09 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: در کنار سایر معاونت های نیروی انتظامی، معاونت پلیس راهنمایی و رانندگی بیشترین ارتباط مردمی با پلیس دارد زیرا که هم خدماتی و هم اجرایی است.

وی گفت: اجرایی در سطح شهر برای کنترل ترافیک و پیشگیری از تصادفات و برخورد با تخلفات رانندگی و نیز روان سازی است به همین منظور سر و کار مردم با پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: در بخش خدماتی بحث صدور گواهینامه و شماره گذاری است، بنابراین می طلبد پلیس راهنمایی و رانندگی باید از سعه صدر بالایی برخوردار باشد به همین خاطر هر سال کارگاههای آموزشی ارتقای سطح آموزش همکاران برگزار می شود و از اساتید مجرب دانشگاهی دعوت به عمل می آید که آن چه که نیاز برای یک پلیس است آموزش های لازم را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در بحث خدمات شماره گذاری در طول ۱۰ ماهه سال جاری بالغ بر هشت هزار پلاک خودرو صادر شده است که برای این خدمات بالغ بر ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم فقط به شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کرده اند.

ناصری افزود: در بحث صدور گواهینامه امسال بالغ بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه صادر شده است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام عنوان کرد: به دلیل این که سفرهای مردم کوتاه شود و مشکلاتی برای مردم در این راستا پیش نیاید نه تنها در مرکز استان بلکه در دو شهرستان دیگر مانند شهرستان دهلران و دره شهر مرکز خدمات خودرویی ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین ایجاد مرکز خدمات خودروی در شهرستان های مهران وچرداول و آبدانان در دستور کار است که شاید تا پایان سال در این شهرستان ها مرکز خدمات خودرویی ایجاد شود.

وی افزود: همچنین امسال بالغ بر ۳۵ هزار نفر از کودکان بیشتر در مقاطع تحصیلی از مهدکودک تا مقاطع متوسطه و دبیرستان تحت آموزش پلیس قرار دادیم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار