رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: 3 میلیون از انواع نشای گل های فصلی برای استقبال از بهار 98 کاشته می شود.
کد خبر: ۷۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 04 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ علی شایگان  بیان کرد: در راستای نزدیک شدن به فصل زیبای بهار و اهمیت وجود گل های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجا روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان نسبت به کاشت انواع گل های فصلی بهاری و دایمی شامل شب بو ،بنفشه،قرنفل،مينا چمني،هميشه بهار،كلم زينت و ميخك اقدام کرده است .

وی با بیان اینکه کاشت گل های بهاری از ١٠اسفند آغاز و تا اواسط فروردين ماه97 تداوم خواهد داشت، بیان کرد:  گل های بهاری به مناسبت آغاز سال جدید بصورت ويژه وجذابتر از سالهای گذشته در سطح شهر ارومیه كاشته می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: امید است با کاشت گل های بهاری درمعابر، میدان ها و بوستان ها سطح شهر و همچنین با ساماندهی ورودی های شهر و تزیین نمودن آنها با باکس های گلکاری جدید به زیباتر شدن هر چه بهتر جلوه های  شهری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و شهروندان گام های موثری را برداشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاشت درخت و توسعه فضای سبز از رسالت های اصلی شهرداری ارومیه است،  گفت: بدین منظور به مناسبت هفته ختکاری عملیات کاشت نهال  با هدف اصلاح الگوی کشت در سطح مناطق 5 گانه شهرداری و گلمان آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار