بخش زیادی از مسئولان رده یک کشور، فرزندان‌شان در خارج از کشور زندگی می‌کنند. بخش زیادی از مسئولین و علما برای درمان به خارج می‌روند. بخش زیادی از نوه‌های سیاسیون، در خارج به دنیا می‌آیند.
کد خبر: ۷۵۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 17 June 2019

وحید اشتری نوشت: بخش زیادی از مسئولان رده یک کشور، فرزندان‌شان در خارج از کشور زندگی می‌کنند. بخش زیادی از مسئولین و علما برای درمان به خارج می‌روند. بخش زیادی از نوه‌های سیاسیون، در خارج به دنیا می‌آیند.

درچنین وضعی یکهو کار یک مجری تلویزیون برای زایمان همسرش در خارج از کشور خرق عادت می‌شود؟ مردم، به سران حکومت‌شان حتی از پدران‌شان شبیه‌ترند.
(اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛ امام علی ع)
رامبد جوان و خیلی از سلبریتی‌های بهره‌مند و همیشه مدعی در بهترین حالت یک نسخه فیک هستند. در تمام زندگی‌شان در حال ادابازی هستند. دارند ادای مسئولین کشور را در می‌آورند.

این‌ها در دفاع از رامبد جوان نیست. در انتقاد به تقلیل صورت مساله است. این موج‌های اخیر که از انتقاد به آن بالایی‌ها صرف نظر می‌کند و ته دعوایش با سلبریتی‌هاست، تقلیل صورت مساله است.

مساله اصلی قانون اساسی و دسترسی به نظام سلامت و نظام آموزش رایگان برای همه است. چرا نظام درمانی کشور درست نمی‌شود؟ چون نفت و درآمد‌های ایران برای اینهاست، ولی نظام درمانی ایران برای این‌ها نیست. پول را اینجا در می‌آوردند، ولی خودشان و فرزندان‌شان و نوه‌های شان برای درمان و چکاپ و زایمان می‌روند خارج.

مگر همه ما ایرانی نیستیم؟ می‌شود کسی بر سر سفره نفت با ما بنشیند دولپی‌تر از ماهم بخورد، ولی با ما در یک بیمارستان معالجه نشود؟ حالا مجری خندوانه فرزندش را در خارج به دنیا آورده، رئیس مجلس کشور، که فرزندش در بیمارستان‌های آمریکا شاغل است و به ریش ما می‌خندد را چه کنیم؟ کدام مهم‌تر است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار