از ماجرای قتل همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق نگذشته بود که خبر ازدواج مجدد مهدی هاشمی در فضای مجازی پیچید و چند روزی فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد. این ماجرا به خاطر مصاحبه‌های گاه و بی گاه یکی از طرفین همچنان در نظر مخاطبان سینما و تلویزیون داغ است.
کد خبر: ۷۶۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 July 2019

به گزارش تابناک جوان، خراسان نوشت : از ماجرای قتل همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق نگذشته بود که خبر ازدواج مجدد مهدی هاشمی در فضای مجازی پیچید و چند روزی فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد. این ماجرا به خاطر مصاحبه‌های گاه و بی گاه یکی از طرفین همچنان در نظر مخاطبان سینما و تلویزیون داغ است.
هاشمی و همسرش گلاب آدینه که هر دو از بازیگران باسابقه سینما، تلویزیون و تئاتر هستند و با حضور ناصر هاشمی، نورا هاشمی و سیاوش اسعدی یک خانواده کاملاً سینمایی دارند، آن‌طور که هاشمی توضیح داده، مدت‌هاست که با یکدیگر زندگی نمی‌کنند. ستاره‌های سینما و تلویزیون زندگی شان در ویترینی قرار دارد که مورد توجه مردم است پس باید مراقبت بیشتری داشته باشند. در ادامه برای خواندن طلاق جنجالی چند هنرپیشه با ما همراه باشید:

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی
در اسفند ۸۹ مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با یکدیگر ازدواج کردند؛ ازدواجی که یک ماه بعد توسط پاکدل رسانه‌ای شد. آن‌ها در زمان زندگی مشترک، تصاویر زیادی از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگی کم‌حاشیه‌ای داشتند. در اواسط ۹۵ و زمان جدایی اما، اتفاقات جالبی افتاد. صفحه اینستاگرام پاکدل هک شد، ولی بعد از آن که پس گرفته شد، دیگر اثری از عکس‌های دونفره نبود.
به فاصله کمی بهنوش طباطبایی هم عکس‌های دونفره را پاک کرد و شایعات جدایی آن‌ها به قطعیت نزدیک شد. پس از این نشانه‌ها، شایعات زیادی به راه افتاد، اما هیچ کدام تأیید یا تکذیب نمی‌شد. فروردین سال ۹۶ بالاخره وقتی طباطبایی روز مرد را به پدرش به عنوان «تن‌ها مرد زندگی» اش تبریک گفت، مشخص شد شایعات بی دلیل نبوده است.

هومن سیدی و آزاده صمدی
سریال «راه بی‌پایان» محصول سال ۸۵ که موفق‌ترین اثر کارنامه همایون اسعدیان است، هم سرآغاز شهرت هومن سیدی و آزاده صمدی بود و هم این دو بازیگر را به هم رساند. زندگی مشترک آن‌ها تا سال ۹۲ ادامه داشت. در زمستان سال ۹۳ که کنجکاوی‌ها درباره آن‌ها به اوج خود رسیده بود، هومن سیدی با انتشار پستی اینستاگرامی خبر از جدایی‌شان داد. مدتی بعد هم آزاده صمدی درباره زندگی‌اش صحبت کرد. اگرچه آن‌ها هیچ‌گاه به حاشیه‌سازی از زندگی خصوصی خود علاقه‌ای نشان ندادند، اما در فضای مجازی و بین مخاطبان، این گونه نبود. خبر ازدواج مجدد هومن سیدی زمانی رسانه‌ای شد که حامد بهداد عکسی از دختر وی را در استوری خود رسانه‌ای کرد.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی
دیگر کسی نیست که نداند رامبد جوان سه بار ازدواج کرده. ازدواج دوم او که از قضا با یک بازیگر سینما بود، در اسفند ۸۷ اتفاق افتاد و تا سال ۹۳ ادامه داشت. او در این مدت، در دو سریال «مسافران» و «توطئه فامیلی» به کارگردانی رامبد بازی کرد و مجری برنامه «گپ» باز هم با کارگردانی همسرش بود. آن‌ها در زمانی که زمزمه‌های جدایی‌شان به گوش می‌رسید، واکنش چندانی نشان ندادند و تنها به ذکر این نکته که علاقه‌ای ندارند درباره زندگی خصوصی‌شان صحبت کنند، بسنده کردند. با این حال طرفداران‌شان هیچ‌گاه این موضوع را رها نکردند و حتی در سال‌های اخیر، بار‌ها خواستار دعوت سحر دولتشاهی به «خندوانه» شده‌اندکه رامبد جوان این کار را انجام نداده است!

فرزاد حسنی و آزاده نامداری
احتمالاً جنجالی‌ترین جدایی را این دو مجری تلویزیون رقم زده باشند. اوایل سال ۹۲ ازدواج کردند و خطبه عقدشان را سیدحسن خمینی خواند. به اتفاق همدیگر به چندین برنامه تلویزیونی رفتند که تصاویر یکی دو تا حسابی دیده شد. از معاون وقت سیما سفر مشهد هدیه گرفتند، از یکدیگر تشکر می‌کردند، برای همدیگر دست می‌زدند و خلاصه شیرین می‌شدند. آن‌ها یک سال بعد جدا شدند، ولی مدت‌ها پس از جدایی، اتفاقات عجیبی افتاد. آزاده نامداری تصویری با صورت کبود از خودش منتشر کرد و مدعی شد حسنی او را کتک می‌زده، سپس فرزاد حسنی یادداشتی نوشت و ادعا‌های نامداری را زیر سؤال برد. ماجرا به ممنوع‌التصویری کوتاه‌مدت هر دو انجامید و در نهایت چند ماه بعد، آب‌ها از آسیاب افتاد.

گلاب آدینه و مهدی هاشمی
آخرین مورد، همین مهدی هاشمی است. پس از آن که مهنوش صادقی بازیگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ویدئویی ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدی هاشمی است، استاد ۷۲ ساله بازیگری در حالی که کسی انتظار نداشت، با انتشار ویدئویی ادعای صادقی را تأیید کرد. او همچنین در این ویدئو از مردم خواست که به زندگی خصوصی مردم کاری نداشته باشند در حالی که مهنوش صادقی خبر این ازدواج را در فضای مجازی منتشر کرد. در ویدئو‌ی دیگر هاشمی با اشاره تلویحی به طلاق عاطفی خود و همسرش گلاب آدینه، گفت که سال‌هاست جدا از همدیگر زندگی می‌کنند. ویدئوی او به سرعت ترند فضای مجازی شد و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار