زمان سفر به کیش بستگی به اهداف شما برای مسافرت دارد. در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم که بر اساس سلیقه خود زمانی را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید.
کد خبر: ۷۷۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک کیش، جذابیت سفر به جزیره کیش برای هر فردی متفاوت است. همانطور که از نامش پیداست این سرزمین در میان آب‌ها احاطه شده. دریای جنوب زیبایی حیرت انگیزی داردY اما با توجه به شرایط جغرافیایی گرمای زیادی را تحمل می‌کند. البته وجود این گرما باعث شکل گیری پوشش گیاهی به خصوصی در این قسمت شده است. برای مثال نخلستان‌های زیبایی در این جزیره به دلیل شرایط محیطی سالیان سال است که زندگی می‌کنند.

ممکن است بپرسید بهترین فصل برای رفتن به جزیره کیش چه زمانی است. ما در وبسایت کیش بوک راهنمایی‌های خوبی برای شما داریم. در ابتدا خودتان باید بدانید از این سفر چه می‌خواهید. این جزیره پر از اتفاقات هیجان انگیز است. برخی برای دیدن هیاهوی برنامه‌های شبانه کیش به آن سفر می‌کنند. برخی برای خرید وسایل تخفیف خورده، و برخی دیگر تنها برای استفاده از آرامش جزیره. البته این دسته آخر یک هتل در کنار ساحل را انتخاب می‌کنند و در آن اقامت می‌گزینند. ممکن است حتی به خرید و پاساژ گردی هم فکری نکنند و تنها نگاه کردن به حرکت موج‌‌ها حال آن‌ها را خوب کنند. فاصله گرفتن از زندگی‌های پر استرس امروزی راه چاره‌ای برای بازگشت انرژی روحی و جسمی ماست. برای این فاصله یک سفر تدارک ببینید. سفرتان می‌تواند به سمت دریای بیکران خلیج فارس باشد. صدای دریا دل هر بی قراری را آرام می‌کند.

به طور کلی اگر بخواهیم به شما بگوییم که چه فصلی را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کنید، به شما می‌گوییم که این جزیره سر تا سر سال از مسافران زیادی توسط انواع تور مسافرتی کیش استقبال می‌کند.

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ شرایط آب و هوایی

همان طور که گفتیم این جزیره در جنوبی‌ترین قسمت کشور قرار دارد. پس طبیعی است که هوای گرمی در آن حاکم باشد. در صورتی که آب و هوا در سفر الویت اولی برای شماست پیشنهاد می‌کنیم در این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشید تا خاطره خوبی از سفر خودتان بر جای بگذارید. بهترین شرایط آب و هوایی در کیش از اواخر پاییز تا اوایل بهار احساس می‌شود. ممکن است در این ماه‌ها شاهد باران‌های زیبایی شوید که پس از آن تشکیل رنگین کمان را هم ببینید.

البته شرایط جوی بر روی کره زمین دائم در حال تغییر است. ممکن است در فصل بهار آب دریا همچنان نسیم خنک و روح بخشی توسط موج‌ها بر روی صورت شما بنشاند.

آب و هوای جزیره کیش برای همه افراد قابل تحمل نیست. چرا که گرما و دریا، باعث ایجاد هوایی شرجی می‌شود. بسیاری از کیشوندان در ساعات روز فصل‌های گرم سال در سطح جزیره تردد نمی‌کنند و تا حد امکان فعالیت‌های بیرون از منزل خود را در ساعات شب انجام می‌دهند. لازم است بدانید رستوران‌ها و اماکن تفریحی در تابستان‌های کیش تا پاسی از شب فعالیت دارند.

خلوت‌ترین روزهای سال در جزیره کیش

ممکن است چند بار به این جزیره سفر کرده باشید و تمامی نقاط گردشگری آن را دیده و از امکانات تفریحی آن هم استفاده کرده باشید. اما چیزی که برای انسان تکراری نمی‌شود، دریافت انرژی از طبیعت است. کیش در ماه آخر سال یعنی اسفند خلوت‌ترین روزهای سال را تجربه می‌کند. در این روزهای واپسین سال هر خانواده‌ای دغدغه‌های خود را برای عید نوروز دارد. بسیاری از افراد به دلیل درگیری‌های شغلی که دارند امکان اخذ مرخصی برای آن‌ها فراهم نیست، به همین دلیل در این ماه از سال به جزیره کیش یا هر جای دیگری سفر نمی‌کند.

البته آژانس‌های مسافرتی بسیاری در این ماه تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند که از لحاظ اقتصادی هم به نفع شماست.

اگر می‎خواهید تنها برای چند روز از آرامش کیش استفاده کنید درباره هتل‌های ساحلی جزیره تحقیق کنید. هتل‌هایی هستند که از هیاهوی مرکز شهر به دور هستند و با چشم انداز زیبا به سمت دریا، آرامش بی‌نظیری به مسافران خود می‌دهند. برای پیدا کردن این هتل‌ها می‌توانید نقشه کیش را بررسی کنید و بر اساس آن نام هتل‌هایی که نزدیک به ساحل ساخته شده‌اند را بیابید.

بعد از این مرحله قیمت این هتل‌ها را با هم در وب‌سایت‌ها مقایسه کنید و هرکدام که با بودجه و شرایط شما هماهنگ بود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار