الان که اواسط تابستان است می‌تواند زمان مناسبی برای سفر کردن به کیش باشد. چون هوا به اندازه‌ی اوایل فصل داغ و سوزان نیست و در عین حال بهترین زمان برای آب‌تنی کردن است.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 26 August 2019

به گزارش تابناک کیش، الان که اواسط تابستان است می‌تواند زمان مناسبی برای سفر کردن به کیش باشد. چون هوا به اندازه‌ی اوایل فصل داغ و سوزان نیست و در عین حال بهترین زمان برای آب‌تنی کردن است.

پس بهانه‌ها را برای پشت گوش انداختن سفر به جزیره‌ی زیبای کیش کنار بگذارید و خودتان را آماده‌ی یک سفر هیجان‌انگیز کنید. اما یک لحظه صبر کنید؛ نگران هزینه‌های سفرتان هستید؟ حتماً فکر می‌کنید قرار است کلی پول خرج کنید و جیبتان حسابی خالی شود. اما از این خبرها نیست! راهکارهایی برای یک سفر ارزان به جزیره کیش پیش‌رویتان می‌گذاریم تا بتوانید با خیال راحت برنامه‌ی سفرتان را بچینید.

جزیره کیش یکی از محبوب‎ترین مقاصد سفر در ایران محسوب می‎شود که در سال‎های اخیر محبوب‎تر از پیش نیز شده است زیرا این جزیره تمام فاکتورهایی را که باید یک مقصد داشته باشد تا آن را مقصدی لوکس و لاکچری برای سفر دانست را دارد. برای مثال این حزیره دارای تفریحات آبی بسیار مهیج، رستوران‎های لاکچری، هتل‎های 5 ستاره و لوکس، بازارها و مراکز خرید متنوع و... می‎باشد. همچنین فستیوال‎ها، برنامه و کنسرت‎های فراوانی در همه ایام سال در این جزیره برگزار می‎شود که سفر مسافران را جذاب‎تر و هیجان‎انگیرتر می‎کند.

راهکارهایی برای سفر کم خرج به کیش

بدیهی است که چنین مقصدی _خصوصا اگر بخواهید تمام تفریحات آن را تجربه کنید_ یک سفر گران‎قیمت محسوب می‎شود. بسیاری از کسانی که علاقه دارند به کیش سفر کنند به‎دلیل قیمت بالای این تور نمی‎توانند به این سفر بروند. با این حال برایتور ارزان کیش نیز مانند هر جای دیگر راه‎حل‎هایی وجود دارد که این افراد می‎توانند از این راه‎حل‎ها استفاده کنند.

اولین راه‎حل برای ارزان‎تر سفر کردن به کیش این است که در خرید تور کیش به زمان سفر توجه کنید. جزیره کیش منطقه گرمسیری است و بنابراین هر چه به تابستان نزدیک‎تر می‎شویم هوای این جزیره گرم‎تر می‎شود. از آنجایی که بسیاری از افراد نمی‎توانند میزان گرمای جزیره در تابستان را تحمل کنند؛ قیمت تور کیش در تابستان پایین‎تر  از فصل‎های زمستان و پاییز و حتی بهار است.

راه‎حل دوم انتخاب محل اقامت ارزان‎تر است. مسلما یک هتل 3 ستاره قیمت کمتری نسبت به یک هتل 5 ستاره دارد. بسیاری از افراد ترجیح می‎دهند وقتی در طول سفر به کیش در یک هتل لوکس و لاکچری اقامت کنند زیرا زمان زیادی از سفر خود را در هتل هستند اما اگر شما جزو آن دسته از مسافران هستید که بیشتر زمان سفر را بیرون از هتل سپری می‎کنید و محل اقامت آنقدر تاثیری بر روی شما ندارد؛ بهتر است با انتخاب یک هتل ارزان‎تر هزینه‎های سفر خود را کاهش دهید.

راه‎حل سوم استفاده از وسایل حمل‎ونقل عمومی یا دوچرخه به جای استفاده از تاکسی است. از آنجایی که هزینه تاکسی برای شما گران درمی‎اید بهتر است در طول سفر از وسایل حمل‎ونقل عمومی استفاده کنید و یا از دوچرخه استفاده کنید. معمولا هتل‎های کیش امکان کرایه دوچرخه را در اختیار شما قرار می‎دهند. همچنین شما برای کم کردن هزینه‎های سفر خود می‎توانید از راهکارهایی مانند تهیه غذا از رستوران‎های معمولی به جای رستوران‎های لاکچری و کم کردن خرید استفاده کنید.

راه‎حل آخری که می‎توان برای کاهش هزینه‎های سفر به کیش از آن استفاده کرد نیز این است که در خرید تور کیش، تورهای لحظه آخری را در اولویت قرار دهید. تورهای لحظه آخری این مزیت را دارند که می‎توان آنها را با قیمت پایین‎تر از تور معمولی رزرو کرد. با این حال باید توجه داشت برای رزرو این تورها نمی‎توان برنامه‎ریزی دقیقی از مدت‎ها قبل داشت. شما باید افرها وتور لحظه آخری کیش را هر روز چک کنید و به محض اینکه گزینه دلخواه و مورد نظر خود را پیدا کردید اقدام به رزرو آن کنید.

با وجود این راهکارها افرادی که نگران هزینه‎های این سفر هستند هم می‎توانند با هزینه پایین‎تر به این جزیزه دوست‎داشتنی و زیبا سفر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار