رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب گفت: با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولین قشم، دبیرستان سه کلاسه روستای دوربنی منطقه شهاب قشم با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال با مساحت 168 متر مربع زیربنای آموزشی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 26 August 2019

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بخش شهاب قشم; سید مسلم دریانورد در آئین افتتاح مدرسه سه کلاسه علوی روستای دوربنی منطقه شهاب قشم اظهار داشت: این دبیرستان سه کلاسه متوسطه اول در مساحت 168 متر می باشد که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این اموزشگاه سه کلاسه 100 دانش آموز این روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود:این پروژه سه کلاسه از پروژه های نیمه تمام منطقه بود که در سنوات گذشته با همت خیر محترم شیخ محمد علی امینی فنداسیون و ستونهای آن اجرا شده بود.

دریانورد اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد علوی و  مبلغ دو  میلیارد و 900 میلیون ریال از اعتبارات دولتی تامین شد تا پروژه تکمیل  و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب بیان کرد:این آموزشگاه دارای سه کلاس درس، یک اتاق اداری،180 متر دیوار کشی، 1500 متر مربع محوطه سازی، سرویس بهداشتی و  آبخوری می باشد.

گفتنی است پروژه مدرسه سه کلاسه علوی روستای دوربنی با حضور فرماندار قشم و مسئولین اجرایی شهرستان، شوراهای مردمی و جمعی از مردم این روستا در دومین روز هفته دولت افتتاح گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار