مدیرهنری سازمان منطقه آزاد کیش از ارسال هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم موج کیش خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 27 August 2019
ارسال 1500 اثر به جشنواره فیلم موج کیش

به گزارش تابناک کیش، مسعود رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جزیره کیش با بیان اینکه اختامیه جشنواره فیلم موج هفتم شهریورماه  سال‌جاری ساعت 20 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دور از برگزاری جشنواره بیش از یک‌هزار و 500 اثر در حوزه فیلم و فیلم‌نامه جهت شرکت در جشنواره فیلم موج ارسال شده است که فیلم‌ها در دو مرحله هیئت رابطین ایسفا و هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج مشخص شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سه روز برگزاری جشنواره، 60 فیلم متنخب در جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد، افزود:‌ دسته‌بندی و داوری فیلم‌ها در سه موضوع سفر و گردشگری، نگاه ویژه به دریا و فیلم‌سازان کیش صورت می‌گیرد.

مدیر هنری سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: جوایز بزرگ جشنواره امسال و مدال ایسفا به برترین‌های بخش‌ها و موضوعات مذکور اهدا خواهد شد که در بخش فیلم‌نامه نویسی نیز طبق همین دسته‌بندی آثار داوری می‌شوند.

رهبری با اشاره به اینکه سعی شده است برای هیئت داوران از نفرات متخصص و با تجربه استفاده شود، افزود: اعضای هیئت داروان این جشنواره آقایان بهنام بهزادی، هومن بهمنشی، آرین وزیری و خانم‌ها نرگس آبیار و پگاه آهنگرانی هستند.

وی در پایان در خصوص محورهای داوری جشنواره موج کیش نیز گفت: داوران، آثار سینمایی را از لحاظ جلوه‌های بصری، قوت فیلم نامه و نحوه بازیگری مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار