همزمان با سومین روز از هفته دولت 58 کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قشم تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 27 August 2019
58 کارمند نمونه قشم تجلیل شدند

به گزارش تابناک جزیره، شامگاه دوشنبه همزمان با روز کارمند و سومین روز از هفته دولت ۵۸ کارمند نمونه ۲۷ دستگاه‌ اجرایی شهرستان قشم از سوی فرمانداری تجلیل شدند.

فرماندار قشم در این آیین اظهار داشت: کارمندان باید با بهره‌گیری از دانش روز و شناخت مولفه‌های کار جهادی از تنگناهای مالی حوزه مدیریتی خود عبور کنند.

علیرضا نصری با بیان اینکه تمام راه‌ حل‌ها به مسائل مالی ختم نمی‌شود، افزود: نیروی انسانی خلاق و متعهد اصلی‌ترین نقش را در راستای حل مشکلات و جلب رضایت ارباب رجوع ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: عبور از فشارهای  اقتصادی جبهه استکبار بر نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با اتحاد، تعهد کاری و تلاش مجاهدانه ممکن می‌شود.

فرماندار قشم اضافه کرد: خود ارزیابی و بروزرسانی دانش در حوزه کاری بستر لازم جهت ارائه خدمت موثر را فراهم می‌آورد و از این نباید تنها به شیوه‌های سنتی اتکا کرد.

نصری حسن خلق و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین ویژگی‌های کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برشمرد و بیان کرد: بر این مبنا در مواردی که تامین مطالبه مراجعین منع قانونی داشته باشد نیز احساس رضایت و آرامش به جامعه القا می‌شود.

وی با بیام اینکه رفع دغدغه‌های معیشتی و تقویت روحیه کارمندان با افزایش بهره‌وری و رضایت ارباب رجوع مستقیما ارتباط دارد، گفت: مدیران باید نسبت به معیشت کارمندان، مسائل رفاهی و سلامت روح و روان آنان توجه ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار