مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آب و هوای خوب کیش و اکسیژن زیاد به دلیل ساختار جزیره گفت: گردشگری سلامت یکی از مباحث جدی در کیش است.
کد خبر: ۷۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 28 August 2019

 

گردشگری سلامت یکی از مباحث جدی کیش است

به گزارش تابناک کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی در بیمارستان کیش با تبریک روز پزشک، پزشکی را حرفه‌ای خواند که همواره در جامعه منشاء خدمت بوده است و افزود: یک پزشک متخصص و متعهد با وجود سختی کار علاوه بر شفادهی از ویژگی هایی چون بردباری، رازداری و خوش خلقی برخوردار است.

وی با تقدیر از هیئت امنای بیمارستان کیش افزود: در هیئت امنای بیمارستان کیش شخصیت‌های علمی و اجرایی کشور حضور دارند که موجب شده توقع ما از بیمارستان کیش را بالا ببرند.

غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیتی که در کیش وجود دارد استفاده کنیم اظهار کرد: کیش با ظرفیت‌هایی که از آن برخوردار است می تواند مرکز تبلور دانش پزشکی در سطح کشور باشد و گردشگران و کیشوندان از این خدمات و دانش بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه پروژه گردشگری سلامت و ایجاد دهکده سلامت از پروژه‌هایی است که در برنامه‌های سازمان تعریف شده است افزود: گردشگری سلامت یکی از مباحث جدی است و کیش امتیازاتی مانند آب و هوای مناسب، ساحل و اکسیژن بالا در این حوزه دارد که با پول قابل خریدن نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ارتقاء استانداردهای حوزه سلامت در کیش افزود: ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم از وظایف ماست و باید آن ها را ایجاد کنیم اما باید بخش خصوصی توانمندی که دارای آورده بالا از دانش، ایده، پول و ثروت است به این حوزه وارد کرد زیرا ما اداره کننده نیستیم بلکه وظیفه ما بستر سازی است.

وی تاکید کرد: برای استفاده لازم و کافی از ظرفیت های کیش بخشی نیاز به تبلیغات، بخشی نیاز به اثبات توانایی و توانمندیی و بخشی نیاز به حمایت وزارت بهداشت دارد.

در این مراسم از پزشکان و کارمندان نمونه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار