امام جمعه قشم گفت: مبارزه با فساد و فاسدان امیدها را در دل‌ها زنده می‌کند.
کد خبر: ۷۷۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 31 August 2019
امام جمعه قشم: مبارزه با فساد امیدها را زنده می‌کند

به گزارش تابناک کیش، حجت‌الاسلام والمسلیمن میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره و هفته دولت و تبریک این مناسبت اظهار داشت: حسن ختام تمامی برنامه‌ها و سایر رویدادهای هفته دولت باید این باشد که همه در فکر و اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و سیره مدیریتی انقلابی آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و اقتصاد دو امر مهم و تاکید شده در منویات رهبری است، اضافه کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی در حوزه اقتصاد و فرهنگ می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را برطرف کند.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: برای مبارزه با فساد که از ضرورت بالایی برخوردار است، نظارت‌ها، بازرسی‌ها و اعمال مدیریت‌های صحیح مهمترین‌ مولفه‌ است که همگان باید متوجه آن باشند.

تارم با بیان اینکه مقابله با فساد امیدها را در دل‌ها زنده‌ می‌کند افزود:‌ عملکرد قوه قضائیه در ماه‌های اخیر در این زمینه قابل ستایش است.

امام جمعه شهرستان قشم به توانایی‌های موشکی و پدافندی کشور با تکیه با دانش جوانان اشاره و افزود:‌ ساختن سامانه‌هایی همانند «باور» نشان از پیشرفت کشور در حوزه‌های پدافندی دارد کما اینکه ایران اسلامی امروز انحصار بسیاری از تکنولوژی‌های دفاعی نظامی از جمله باور را از ید کشورهایی همانند آمریکا و روسیه خارج کرده است.

وی در ادامه پیرامون مسائل روز خاورمیانه از جمله موضوع یمن، سوریه و حزب‌الله و ترس رژیم صهیونیستی سخنرانی و افزود: امروز این ایران اسلامی است که در منطقه تعیین کننده شده است.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه نخست محرم و تسلیت این مناسبت از دست‌اندرکاران برگزاری مجالس عزای حسینی خواست همواره مطابق با عرف و با بهره‌گیری از منابع معتبر مجالس خود را برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار