بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش پس از 50 روز، با اهدا جوایز و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ایستگاه آخر رسید.
کد خبر: ۷۷۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 31 August 2019

 

 

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش پایان یافت

به گزارش تابناک کیش، بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اهدای 5 خودرو و یک واحد آپارتمان در برج‌های طلایی کیش به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به کار خود پایان داد.

طراحی و نگاه متفاوت به جشنواره بیست و سوم

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره بیست و دوم اظهار داشت: کارهای خوبی انجام شده اما توقع ما خیلی برآورده نشد؛ توقع همه ما این است که جشنواره مسیر رو به جلویی را پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات جشنواره دیرهنگام شروع شد افزود: شرایط حاکم بر وضعیت اقتصادی کشور شاید بی تاثیر نبوده اما امیدواریم ستاد و دبیرخانه جشنواره برنامه ریزی برای جشنواره بیست و سوم را از فردا آغاز کند و کار تعطیل نشود تا دور بعد شاهد جشنواره خوبی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر بهره‌گیری از ایده‌های نو و خلاقیت در برگزاری جشنواره‌ها گفت: می‌توان نگاه و فضای متفاوتی طراحی کرد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به کیش این شعار را شعار محوری خود قرار داده ایم تاکید کرد: باید یا کاری را انجام نداد یا با بهترین کیفیت انجام داد.

کیش 1400 متفاوت با کیش امروز

مظفری با تاکید بر نشست‌هایی که در روزهای اخیر با سرمایه‌گذاران قدیمی و فعالان صاحب نام در کیش برگزار شده  و فعال سازی برخی از پروژه‌ها که به دلایل مختلف به ویژه کمبودهای مالی در رکود به‌سر می‌بردند اضافه کرد: اتفاقات خوبی در کیش در حال رخ دادن است و مطمئن هستیم که کیش 1400 قابل قیاس به کیش امروز نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما میراث دار ارزشی هستیم که ثمره تلاش بسیاری از مردم جزیره کیش است و باید تلاش کنیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌های جزیره علاوه بر رونق جزیره رضایتمندی گردشگران و کیشوندان را فراهم کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم جوایز برندگان خودرو و یک واحد آپارتمان در برج‌های طلایی کیش با مجری‌گری علی ضیا و حضور مدیرعامل سازمان، جمعی از معاونان و مدیران و مسؤولان جزیره کیش، قرعه‌کشی شد و به برندگان نهایی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار