طی مراسمی با حضور دکتر بانک دبیر شورایعالی مناطق ویژه اقتصادی ، دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی ازمعاونان و مدیران سازمان، ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 01 September 2019

به گزارش تابناک تهران، طی مراسمی با حضور دکتر بانک دبیر شورایعالی مناطق ویژه اقتصادی ، دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی ازمعاونان و مدیران سازمان، ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی به بهره برداری رسید.
بنابر این گزارش، پروژه مذکور واقع در شمال جزیره و جنب مصلی کیش، در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در دو طبقه شامل فضاهای لابی ، اداری، آمفی تئاتر و سربازخانه می باشد.  
بخش های اصلی پروژه شامل ساختمان اداری به مساحت 800 متر مربع ، ساختمان شماره گذاری و نگهبانی به مساحت 400 متر مربع است. با احداث این پروژه سهولت در شماره گذاری خودروها و بخش هایی که نیاز به اخذ استعلام از آنها ضروری است، فراهم شد.
گفتنی است، ساختمان پلیس راهور کیش به منظور رفاه حال شهروندان و با هدف بهبود و تسریع در ارائه خدمات به کیشوندان، با فضاهای مناسب و مورد نیاز، گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار