آموزش و پرورش مسئولی می‌خواهد که از پس مشکلات و چالش‌های آن بر بیاید

نماینده مردم شیراز در مجلس درباره ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش اظهارداشت: آموزش و پرورش یک دستگاه مهربان، مهم و تأثیرگذار در کشور است و مسؤولی می‌خواهد که از پس مشکلات و چالش‌های آن بر بیاید.
کد خبر: ۷۷۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 03 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  درباره ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهارداشت: من با هر دو گزینه موافق هستم. آموزش و پرورش یک دستگاه مهربان، مهم و تأثیرگذار در کشور است و مسؤولی می‌خواهد که از پس مشکلات و چالش‌های آن بر بیاید.

وی درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز بیان کرد: آقای مونسان هم در این مدتی که مسؤولیت داشته نشان داده که در مدتی که در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده خوب کار کرده و توانسته که رونق خوبی را ایجاد کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال که اولویت‌های وزرای پیشنهادی چه باید باشد، گفت: در هر دستگاهی یکسری وظایف ذاتی وجود دارد، آقای مونسان هم باید به سمت افزایش رونق در بازار و ایجاد امنیت بیشتر برای گردشگران برود.

اکبری گفت: اداره 16 میلیون دانش‌آموز، کادر پرسنلی و مطالبات معلمان معمولاً چالش‌هایی را برای وزیر آموزش و پرورش ایجاد می‌کند و همین مساله نشان می‌دهد که این وزارتخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان گفت: امیدواریم که هر دو گزینه موفق شوند و بتوانند به مأموریت‌های خود به خوبی عمل کنند ضمن اینکه ما نیز به عنوان نماینده باید تلاش کنیم تا کابینه کامل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار