عضو ستاد نماز جمعه کبگیان و مسئول اجرائی طرحهای عمرانی شهرداری چیتاب بعنوان شهردار این شهر انتخاب شد .
کد خبر: ۷۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 21 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب پس از کناره گیری سید حشمت الله دادگستر شهردار چیتاب در جلسه شورای این شهر که در شهرداری برگزار شد از خدمات وی تقدیر و مهندس قربانعلی همتی بعنوان شهردار چیتاب انتخاب شد.
کریمداد موحدی ریاست شورای شهر چیتاب ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای دادگستر در طول 10 سال خدمت باتبریک به شهردار جدید گفت: آقای دادگستر علیرغم تلاش فراوان در استان و وزارتخانه ها بعلت وضعیت بد مالی شهرداری کناره گیری خود را به ما اعلام کرد که در این باره آقای اقبالی مسئول مالی شهرداریهای استان قول مساعد همکاری و حل و فصل موضوع را داد.

عضو ستاد نماز جمعه شهردار جدید شهر چیتاب شد

موحدی افزود: هیچ مسئولی در جای خود ثابت نخواهد ماند و هیچ انتخابی بدون انتقاد و استیضاح نخواهدبود و شورا باید بی تعارف عملکرد شهردار را بررسی و در نهایت شجاعت تصمیم قاطعانه بگیرد.

وی افزود: ما شوراها چکیده اعتماد و انتخاب مردمی هستیم که با تدبیر و قل هوالله ما را نماینده خواسته های خود در منصب شورا برگزیدند پس اگر در حق الناس کوتاهی کنیم مشغول ذمه مردم خواهیم شد.
در ادامه منوچهر کاشفی نایب رئیس شورای شهر چیتاب هم باتشکر از زحمات سیدحشمت الله دادگستر گفت: انشالله در برنامه ای ویژه درخور شان از زحمات وی  تجلیل به عمل خواهد آمد.
کاشفی با تشکر از دکتر کناری فرماندار بویراحمد هم گفت: در جلسه ما و بخشدار محترم با دکتر کناری و مهندس فیلی قول حتمی تکمیل طرح جاده ارتباطی چیتاب به جاده پاتاوه -دهدشت در هفته پیش رو داده شد که انشالله این معظل چند ساله برای همیشه حل و از ذهن و فکر مردم بیرون خواهد رفت. 
منوچهرکاشفی، محمدشجریان ، سیدکرامت الله دادگستر و محمدرضا آریا چهار عضودیگر شورای شهر چیتاب هستند که به اتفاق موحدی با پنج رای موافق ، قربانعلی همتی را بعنوان شهردار چیتاب معرفی کردند.
چیتاب مرکز بخش کبگیان درفاصله 30 کیلومتری یاسوج از شهرهای خوش آب و هوا و پرآب کشور است که باپتانسیل گردشگری وکشاورزی بالا قابلیت تبدیل شدن به قطب کشاورزی و گردشگری استان را داراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار