رئيس پليس آگاهي هرمزگان از رهايي گروگان 39 ساله از چنگال آدم ربايان در شهرستان دلگان سيستان و بلوچستان خبر داد که با تلاش خستگي ناپذير ماموران و رايزني با بزرگان و ريش سفيدان طايقه گروگانگيران، فرد ربوده شده آزاد و صحيح و سالم تحويل خانواده اش شد.
کد خبر: ۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 18 August 2015
به گزارش تابناک، سرهنگ حسين اصلحي گفت: فردي با مراجعه به پاسگاه انتظامي  جلابي شهرستان بندرعباس اظهار داشت پسرش به هويت «الف-ب» 39ساله از منزل خارج شده و تاکنون مراجعت نکرده است که پس از پرس و جو از آشنايان و اطرافيان کسي از وي اطلاعي نداشت.

وي افزود: شاکي در اظهارات خود ادامه داد:پس از چند بار تماس با تلفن همراه پسرم، شخص ناشناسي جواب داد و گفت که وي را به دليل بدهي پسرعموهايش بعنوان گروگان ربوده و به شهرستان ايرانشهر در» سيستان وبلوچستان» منتقل کرده اند و او  را پس از  پرداخت بدهي پسرعموهايش آزاد مي کنند.

سرهنگ اصلحي بيان کرد: با توجه به حساسيت موضوع پيگيري پرونده به صورت جدي در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقيقات گسترده پسر عموي فرد ربوده شده که با گروگانگيران همکاري و همدستي داشت، در بندرعباس  شناسايي و دستگير شد.

وي تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدام اطلاعاتي و کار فني  و با اخذ نيابت قضايي يکي ديگر از گروگانگيران را در شهرستان «دلگان» شناسايي و دستگير کردند.

اين مسئول انتظامي خاطر نشان کرد: با تلاش خستگي ناپذير  ماموران و رايزني با بزرگان و ريش سفيدان طايقه گروگانگيران، فرد ربوده شده آزاد و  صحيح و سالم تحويل خانواده اش  شد.

رئيس پليس آگاهي هرمزگان با بيان اينکه فرد ربوده شده، انگيزه اين گروگانگيري را بدهي پسرعموهايش  به آدم ربايان اعلام کرد، گفت: دو متهم دستگير شده پس از دستور مراجع قضايي روانه زندان شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار