حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این که به هیچ وجه اهانت به دستگاه قضایی را نمی پذیریم تصریح کرد: وظیفه داریم دستگاه قضایی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۷۹۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 26 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمين احمد حسن‌زاده امام جمعه جزیره کیش دیدار و گفتگو کرد.

 

اهانت به دستگاه قضایی را نمی پذیریم_امام جمعه جزیره کیش

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار، امام جمعه را پدر معنوی جزیره کیش خواند و از رییس جدید دادگستری، قضات و کارکنان دادگستری کیش خواست که در چارچوب قانون و در راستای رهنمودهای امام جمعه محترم که پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است عمل کنند و با ایشان کمال همکاری را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه جزیره کیش نیز در جریان این دیدار ، ضمن خوش آمدگویی به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیأت همراه ، اظهارداشت: باتوجه به درخواست های مردم که به ما ارسال می کنند امیدواریم دستگاه قضایی همچون همیشه با اقتدار و در چهارچوب قانون عمل کند و به منظور تسریع در احقاق حقوق مردم اقدام نماید.

وی با اعلام اینکه ما اهانت به دستگاه قضایی را به هیچ وجه نمی پذیریم و در صدد تقویت دستگاه قضایی هستیم تصریح کرد: ما ائمه جمعه چون تریبون در اختیار داریم وظیفه داریم از زحمات دستگاه قضایی تقدیر و آنها را تقویت کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار