مراسم روز 13 آبان با حضور جمعی از بانوان طلبه کشورهای مختلف در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 05 November 2019

به گزارش تابناک قم، مراسم روز 13 آبان با حضور جمعی از طلاب خواهر بین‌الملل در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.

طلاب با سردادن شعارهایی مانند آمریکای جهانخوار سردمدار استکبار، نشانه دینداری از آمریکا بیزاری، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل سعود مزدور و... خشم خود از سردمدان ظلم و جور ابراز داشتند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود کاویانی، رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در این مراسم با بیان اینکه استکبار در نظر دارد شاخصه‌های حکومت خود را به سمت جهانی‌سازی هدایت کند، گفت: استکبار قصد دارد تمام منافع جهانی را جذب کند و برای این هدف دستیابی منابع طبیعی و غیرطبیعی را پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سند 2030 برای کل دنیا تدوین شده است و بر اساس این سند می‌خواهند ارتباطات بین زن و مرد، تربیت فرزندان، حضور زنان در اجتماع زن بر اساس تصمیمات و قوانین آنها باشد.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان اینکه مسلمانان دارای نظام تربیتی، اقتصادی، سیاسی و... ویژه هستند گفت: نظام‌های آمریکا مورد قبول ما نیست بنابراین آنها این امر را تحمل نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم و با بیان «مرگ بر آمریکا» مخالفت خود را با نظام استکباری ابراز می‌داریم که درصدد تحمیل نظرات و ساز و کار خود است.

حجت الاسلام کاویانی یادآور شد: مرگ بر آمریکا با عمق معارف دینی و اعتقادی مرتبط است و تنها به مرز داخل ایران محدود نمی‌شود بنابراین مسلمانان بر همین اساس در اقصی نقاط دنیا مرگ بر آمریکا را بر زبان جاری می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار