امام جمعه کیش گفت: ورود ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق صکوک به چرخه اقتصادی جزیره کیش کاری بسیار مثبت و حرکتی تحول آفرین است که می تواند موجب رشد و رونق اقتصادی این جزیره باشد.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در نماز جمعه کیش افرود: این کار اقتصادی مثبت و اثر گذار که باهدف توسعه و ساخت پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش به عنوان یک زیرساخت  اقتصادی و گردشگری صورت گرفته، می تواند در توسعه و تقویت تمامی حوزه ها نقشی سازنده و امیدوار کننده داشته باشد.

 وی  تامین منابع مالی را از نیازهای اساسی جزیره کیش ذکر کرد  و افزود:  تامین این منابع مالی امری مهم   و مدیریت آن کاری مهمتر است.

 امام جمعه کیش با یادآوری این نکته که اگر ما دو سال قبل حتی با وام بانکی ترمینال را تکمیل کرده بودیم نصف قیمت امسال هزینه نمی‌شد، اظهار امیدواری کرد که با این اقدام موثر، طرح توسعه فرودگاه کیش هرچه زود به بهره برداری برسد زیرا ای طرح زیر بنایی در همه حوزه‌های مختلف اقتصادی گردشگری، عمرانی و تقویت امید در همه بخشها نقشی مهم دارد.

سه نکته مهم در خصوص سهمیه بندی بنزین:

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود  سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را  مصوبه ای  قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس  و بنگاه اقتصادی  ذکر کرد و افزود: در اجرای اصل این طرح، هیچ شکی نیست چون مجلس ، دولت و نخبگان اتفاق‌نظر دارند اما نکته‌ای که مهم است ضرورت نظارت دقیق روی این طرح توسط دولت است زیرا نظارت دولت برای این طرح  از اجرای آن به مراتب مهم‌تر است چرا که اگر نظارت دولت نباشد این طرح می‌تواند تبعات منفی برای جامعه داشته باشد.

 وی از مسئولان  و دولتمردان خواست تا ماهانه این طرح را رصد و کنترل کنند تا موجب گرانی کالاها و خدمات نشود .

امام جمعه کیش با اشاره به این نکته که با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت منابع مالی فراوانی حاصل می شود و در اختیار دولت قرار می‌گیرد افزود: مردم این حق را دارند که بدانند این منابع در چه زمینه ای صرف می شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در قسمتی دیگر از سخنان خود نام گزاری یکی از خیابانهای شهر به نام سردار  شهید غلامی را کاری  بسیار خوب توصیف کرد و از عواملی که این کار بزرگ را انجام دادند تقدیر کرد.

 امام جمعه  کیش در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک  میلاد خجسته پیامبر اکرم و امام صادق علیه السلام گفت: مجموعه فضائل همه انبیا و اولیا در وجود مبارک رسول خدا تجمیع و ایشان تربیت یافته خداست؛ این تعبیر خود رسول الله است که می فرماید من تربیت یافته خدا هستم و خدا مستقیم مرا تربیت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار