از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون ۱۹۴.۸ میلی‌کتر بارندگی در شهرستان قشم به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 23 November 2019

افزایش ۷۲ درصدی بارندگی در قشم

به گزارش تابناک کیش، رئیس هواشناسی قشم شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی‌های امسال نسبت به میانگین بارندگی بلندمدت قشم نیز۶۹ درصد افزایش داشته است.

محمد کاملی دیرستانی افزود: میزان بارندگی‌ها از ابتدای سال زراعی امسال(اول مهر) تا کنون نیز ۷۲.۵ میلی‌متر بوده است که در همسنجی با سال قبل ۱۳.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت سامانه آخیر در شهرستان قشم از روز شنبه تا امروز، بیشترین میزان بارندگی درقشم فرودگاهی با ۴۵.۳ میلی‌متر رقم خورد.

رئیس هواشناسی قشم تصریح کرد: در شهر سوزا و روستاهای طَبل، کاروان و سَلَخ نیز به ترتیب ۳۵، ۲۸، ۲۵ و ۲۲.۵ میلی‌متر بارش باران ثبت شد.

وی افزود: شهر قشم و روستاهای باسعیدو و رَمکان نیز با ۲۲.۱، ۲۲ و ۱۶.۵ میلی‌متر بارندگی نیز دیگر منطقه‌های پر بارش شهرستان قشم بودند.

کاملی دیرستانی خاطرنشان کرد: برای صبح جمعه در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش بادهای شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود که در نظر گرفتن احتیاط‍‌های لازم توصیه می‌شود.

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی ، قشم ، کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار