نویسنده و کارگردان نمایش «قهرمانان جنگل» از آغاز اجرای این نمایش شاد و موزیکال به همراه جشنواره کودکانه در تالار مرکزی شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲ 16 December 2019

به گزارش تابناک قم، مصطفی فرحی یزدی از آغاز اجرای نمایش «قهرمانان جنگل» در تالار مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: پیش‌تولید قصه قهرمانان جنگل حدود یک سال به طول انجامید و این کار یک نمایش آموزشی، شاد و موزیکال با موضوع محیط‌زیست و تفکیک زباله است که با مشارکت تماشاگرها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش 9 بازیگر دارد که همگی در ساخت دکور نیز مشارکت داشتند، گفت: مستانه سرخه، سمیه جباری، ساره سادات موسوی، سید محمدحسین سید رضایی، میثم کامکار، سعید بهمنی و محمدجواد زیادی در این نمایش شاد و کودکانه ایفای نقش کردند.

نویسنده و کارگردان قصه قهرمانان جنگل به داستان این نمایش اشاره و بیان کرد: سه بچه حیوان برای نخستین بار می‌خواهند عید را تجربه کنند و منتظر عمو نوروز هستند ولی در هنگام خانه‌تکانی زباله‌هایشان را در طبیعت رها می‌کنند و همین موضوع باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که نه عمو نوروز می‌تواند سروقت بیاید و نه ننه سرما می‌تواند برود.

فرحی یزدی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در حاشیه برگزاری این نمایش جشنواره کودکانه‌ای برگزار کردیم که حول محور نمایش اجرا می‌شود، گفت: بچه‌ها به همراه والدین خود می‌توانند از ساعت 6 به محل برگزاری نمایش بیایند تا در اینجا گریم می‌شوند، نقاشی بکشند و با دکور زیبایی که تدارک دیده‌شده عکس یادگاری بگیرند.

وی ادامه داد: غرفه‌های عرضه مواد غذایی سالم برای کودکان نیز در این جشنواره برپاشده تا بچه با خانواده در محیطی قرار بگیرند که از نظر جسمی و روحی تغذیه سالم و هدفمند شود که امیدواریم همشهریان قمی از این نمایش استقبال کرده و از این حرکت فرهنگی ما حمایت کنند.

گفتنی است این جشنواره و نمایش از 23 آذر الی 7 دیماه از ساعت 18 الی 21 در انتهای خیابان خاکفرج، میدان نواب صفوی، تالار مرکزی شهر اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار