رئیس پلیس امنیت عمومی قم خبر داد؛
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از کشف ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج هندی نامرغوب به جای مرغوب خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰ 16 December 2019

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: در پی کسب خبری در خصوص عرضه و فروش برنج هندی تقلبی در بازار با استفاده از آرم یکی از شرکت معروف، توسط یک باب واحد صنفی متخلف، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: در ادامه بلافاصله تیم ویژه ای از کارشناسان مجرب اداره نظارت بر اماکن عمومی تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با انجام تحقیقات اطلاعاتی، صحت موضوع را تأیید و در بررسی‌های اطلاعاتی واحد صنفی فرد متخلف را شناسایی و با همکاری عوامل تعزیرات، از واحد صنفی بازرسی شد.

کاویانی بیان کرد: از این واحد صنفی یک تن برنج هندی تقلبی با آرم غیر و ۵ تن و ۳۰۰ کیلوگرم برنج عرضه شده خارج از شبکه بازار کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم اعلام کرد: پلیس آماده دریافت هرگونه خبرهای مردمی است و با قاطعیت و برابر قانون با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند.

اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از اجرای طرح رعد با دستگیری ۱۷ سارق و ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: طرح رعد ۴، در حوزه کلانتری فاطمی با همکاری و پشتیبانی پلیس‌های استان به مرحله اجرا درآمد که بحمدالله نتایج خوبی داشته است.

وی به کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و پلمب ۱۱ باب قهوه خانه، مغازه‌های دخانی و عطاری که فعالیت‌های مجرمانه داشتند، اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۲۰ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری در طرح مذکور خبر داد.

وی گفت: با تلاش مأموران ۲۶ نفر خرده فروش که در سطح محلات و مراکز آموزشی فعالیت داشتند، همچنین ۲۰ نفر معتاد متجاهر، ۱۷ نفر سارق قطعات و محتویات خودرو، باطری، سیم و کابل و منازل نیمه کاره دستگیر شدند.

جعفریان افزود: بیش از ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه از سارقان کشف شده است.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم در نتیجه اجرای این طرح، هدف اصلی اجرای آن را برخورد با مخلان نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار