شاهرخی با بیان اینکه مدیران به عنوان مجریان انتخابات باید کاملاً بی‌طرف بوده و از بیان هرگونه نظری له یا علیه کاندیدای خاصی دوری کنند تصریح کرد: هیچ مدیر یا کارمندی حق فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ندارد؛ ضمن اینکه نباید از امکانات دولتی برای کمک به نامزد خاصی استفاده شود.
کد خبر: ۸۱۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 02 January 2020
استاندار همدان از آغاز به کار پتروشیمی هگمتانه در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: عملیات این پروژه بعد از ۱۲ سال با حضور مسوولان کشوری آغاز خواهد شد.
 
به گزارش فارس؛ سید سعید شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اجرای سند توسعه استان را موضوع اولویت‌دار دانست و اظهار کرد: اگر مدیری نتواند سند توسعه سه ساله استان همدان را اجرا کند باید از این استان برود.

وی خطاب به رئیس جهاد کشاورزی همدان درباره لزوم اجرای طرح «فراز» افزود: اگر این طرح تا پایان سال به اتمام نرسد با شما و فرماندار آن منطقه قطع همکاری خواهد شد چراکه قابل قبول نیست بعد از ۱۰ ماه، بگویید که این طرح نیاز به اعتبار دارد.

اگر مدیری نسبت به فروش اموال مازاد بی‌تفاوت باشد خودم اقدام می‌کنم

استاندار همدان در ادامه ضمن اینکه از سازمان برنامه و بودجه خواست گزارشی از عملکرد مدیران و میزان پیشرفت سند توسعه سه‌ساله استان آماده کند اضافه کرد: تصمیم‌گیری نیز بر اساس این گزارش خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم فروش اموال مازاد دولتی و اعتراض به امتناع برخی مدیران از این اقدام گفت: گویا هنوز برخی دستگاه‌ها نگاه بخشی به این اتفاق دارند و شرایط کشور را درک نکرده‌اند.

شاهرخی اظهار کرد: این اموال متعلق به دولت است نه افراد که کسی بخواهد از فروش آن امتناع کند، اگر کسی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد برابر قانون خود اقدام به فروش اموال مازاد آن اداره خواهم کرد.

 برخی دستگاه‌ها مستأجرند و برخی املاک مازاد دارند

 وی گفت: برخی دستگاه‌ها در استان مستأجرند و برخی املاک مازاد دارند با وجود مخالف برخی افراد، به منظور رفع مشکل مکان این ادارات از مکان‌های مازاد دستگاه‌ها استفاده خواهد شد.

استاندار همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه اسناد تصحیح خزانه نیز در صورتی تعلق می‌گیرد که بدهی‌ها تا پایان سال قطعی شود گفت: مدیران باید در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از مدیران دستگاه‌ها خواست نسبت به جذب بودجه برای سال آینده تلاش کنند و در ادامه برقراری ارتباط با نمایندگان برای تحقق این مهم را امری ضروری عنوان کرد.

شاهرخی از وجود ۱۱ پروژه بزرگ در استان خبر داد و تأکید کرد: مدیران باید تخصیص بودجه برای این پروژه‌ها و اجرای آن را محقق کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار پتروشیمی هگمتانه در ماه‌های آتی گفت: عملیات این پروژه بعد از ۱۲ سال با حضور مسوولان کشوری آغاز خواهد شد.

استاندار همدان در خصوص خط پروازی فرودگاه همدان نیز عنوان کرد: قرار شده فرودگاه همدان یک هواپیمای دائم داشته باشد و ۶ خط پروازی جدید هم برای مسیر‌های همدان- کیش، مشهد ـ. همدان و همدان ـ. نجف ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ۲۵ هزار نفر در استان همدان درگیر برگزاری انتخابات هستند، ضمن اینکه بنا به اعلام آمار تاکنون کمتر از چهار درصد از ۴۳۹ نامزد از استان همدان برای شرکت در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه مدیران به عنوان مجریان انتخابات باید کاملاً بی‌طرف بوده و از بیان هرگونه نظری له یا علیه کاندیدای خاصی دوری کنند تصریح کرد: هیچ مدیر یا کارمندی حق فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ندارد؛ ضمن اینکه نباید از امکانات دولتی برای کمک به نامزد خاصی استفاده شود.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار