کد خبر: ۸۱۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 05 January 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همت الله ناصری ، ابتدا به ملت شریف ایران به مناسب شهادت پهلوان، قهرمان ایرانیِ سپهر نظامی خاورمیانه سرادر سپهبد حاج قاسم سلیمانی که قلب مردم ایران بود و به سردار دلها ملقب بود و ناجوانمرادنه مورد ترور شقی ترین دولت زمان، آمریکا قرار گرفت تسلیت عرض میکنم.
اما جای تاسف دارد در روز عاشورای حاج قاسم سلیمانی که همه ملت در بهت ، غم و اندوه ازدست دادن این بزرگمرد بودند مدعیان اخلاق مداری جلسه متینگ سیاسی برگزار کرده و در این جلسه به تهدید و خط و نشان برای رقبای خود پرداخته اند که از این حیث از مردم غیور و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد عذرخواهی میکنم.
روزی که همه سیاسیون و احزاب، افکار مختلف ،اقشار و افراد و گروه های مختلف و کاندید ها برنامه های خود را لغو کرده تا در عزای حاج قاسم مدافع امنیت منطقه، شریک شوند شماها به گردهمایی برای رسیدن به قدرت اقدام کردید.
همه می دانیم که شماها چقدر تشنه قدرت هستید و اگر این جلسه توسط رقبای شما برگزار می شد چه بلواها و فریادها و وامصیبت هایی که به آسمان بلند نمی شد و آبرو از آنها نمی بردید.
شما همان مدعیان اخلاقی هستید که سال هاست در پشت پرده دست به ذبح اخلاق سیاسی زده و با باند بازی و جناح بازی صرفا افراد وابسته به خود را دیده و مورد حمایت قرار داده اید.
اکنون در روزی که تمام ملت ایران در عزا بوده اند دور هم نشسته و اقدام به شعارهای پوپولیستی خود برای بازگشت بویراحمد به دوران حاکمیت انحصاری خود تلاش دارند.
تیم شما و تمامی همراهانتان ۸ سال حاکمیت تام کهگیویه و بویراحمد در دستانتان بود و هر کاری دلتان خواست و اختیارش را داشتید و توانستید انجام دادید ولی به رضای مردم نشدید.
اکنون با شعار، وعده اشتغال و توسعه پایدار و رونق گردشگری و درآمدهای پایدار به جوانان می دهید؟
شما بر چه اساس و با چه ملاک و معیاری می توانید این شعارها را سر دهید؟
آیا این شعارهای شما توهین به شعور مردم نیست؟ خیال میکنید مردم نمیدانند که شما میتوانستید و نکردید؟ و اکنون نیز به قصد رسیدن به قدرت، عوام فریبی می نمایید ؟ چرا این شعارها در زمان دولت متبوع خودتان با دلاری های فراوان و بشکه های صد دلاری و حکومت ۸ ساله تان بر بویراحمد را به منصه ی ظهور نرساندید؟
 بر همگان واضح و مبرهن است که حرف ها و شعارهای تاریخ مصرف گذشته و پوسیده شما، مهره شطرنج استاندار کیش و مات شده سابق استان، صرفا بازی با افکار عمومی است.پس خون مردم را کثیف نکنید و آزاد بگذارید تا مردم خودشان با عقل سلیم انتخاب کنند.
شنیده ام دوست دیرینه و همفکرتان، افاضه نموده اند که ما با هم برای همه، اما نه ما برای من!!! انحصار تا به کی؟
در خصوص ایشان حرف ها برای گفتن است اما اکنون مجالش نیست و صرفا به همین یک جمله اکتفا میکنم که حضور ایشان در کنار شما مساوی است با جواب دندان شکن و فراموش نشدنی مردم به شما.

*بگذار کمی به برگ های پایانی شاهنامه نزدیک تر شویم تا قصه های شیرین هم، خوانده شود*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار