تیم سپک تاکرای کرمانشاه پس از آنکه از سوی هیات انجمن‌های ورزشی استان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر مورد حمایت قرار نگرفت و انحلال خود را در کرمانشاه اعلام کرد، در این دوره رقابت‌های لیگ برتر برای استان گیلان به میدان رفت و توانست با اقتدار مقام قهرمانی را به خانه گیلانی‌ها ببرد.
کد خبر: ۸۲۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ،رضا رستمی سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه ، بااشاره به قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر سپک تاکرا رشته کواد، اظهارکرد: چندی پیش از مسئولین هیات خواستیم تا برای اعزام تیممان به رقابت‌های لیگ برتر از ما حمایت کنند، اما متاسفانه حمایتی نشد.

وی تصریح کرد: هرچند مبلغی که برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر می‌خواستیم کمتر از 10 میلیون تومان بود و رقم بالایی نبود، اما مسئولین هیات اعلام کردند بودجه‌ای ندارند و این مبلغ را نمی‌پردازند.

سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه افزود: پس از عدم حمایت هیات، مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کردند که از ما حمایت می‌کنند، اما باید مبلغی که برای حضورمان در لیگ برتر نیاز داشتیم را به حساب هیات شهرستان واریز می ‌کردند که اگر این اتفاق هم می‌افتاد، هیات آن را به ما پرداخت نمی‌کرد.

وی بااشاره به چند دوره قهرمانی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: پس از آنکه حمایتی از جانب هیات ندیدیم، پیشنهادی از سوی استان گیلان داشتیم تا به نام این استان در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کنیم و همین اتفاق هم افتاد.

رستمی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان حمایت‌های مالی و معنوی کاملی را از بازیکنان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر سپک تاکرا داشتند، افزود: تیم ما از ابتدای امسال تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ انجام داده بود و می‌دانستیم که قطعا برای چندمین بار در این رقابت‌ها قهرمان می‌شویم، بنابراین نمی‌توانستیم زحمات بازیکنان را هدر دهیم.

وی در ادامه کرمانشاه را قطب اصلی سپک تاکرا در ایران دانست و گفت: در کرمانشاه بازیکنان مستعد زیادی در رشته سپک تاکرا داریم و تیمی هم که به نام استان گیلان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد در واقع تیم اصلی کرمانشاه بود، اما چون تعدادی بازیکن خوب دیگر در این رشته داشتیم، تیم "ب" استان را نیز با نام شهدای مدافع حرم کنگاور تشکیل دادیم.

سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه افزود: از آنجایی که می‌خواستیم فرصتی برای حضور تیم دوم کرمانشاه هم در رقابت‌های لیگ برتر سپک تاکرا وجود داشته باشد، از مسئولین ورزش و جوانان گیلان خواستیم تا از این تیم هم حمایت کنند، اما تیم به نام کنگاور در رقابت‌ها حضور داشته باشد که آنها قبول کردند و این تیم هم در رقابت‌های لیگ برتر به مقام سوم رسید.

وی تاکید کرد: من و هیچکدام از بازیکنان سپک تاکرای کرمانشاه راغب نیستیم برای استانی دیگر بازی کنیم، اما وقتی مسئولین هیات هیچ حمایتی از ما ندارند، مجبوریم این کار را انجام دهیم و اگر هم شرایط اینطور ادامه پیدا کند بازهم برای گیلان به میدان می‌رویم.

رئیس کمیته سپک تاکرای کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور هم اشاره کرد و گفت: احتمالا برای اعزام بانوان هم از نظر مالی دچار مشکل شویم که بدنبال چاره اندیشی برای این مسئله هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار