کیش، قشم و مشهد سه تا از زیباترین، جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری کشورمان ایران هستند. این سه شهر همیشه در بحث گردشگری پیشرو بوده اند و همیشه بهترین امکانات تفریحی را برای مسافران مهیا کرده اند. اگر شما هم قرار است که به همین زودی ها به یکی از شهرهای کیش، قشم و مشهد سفر کنید، به شما تبریک می گوییم و از همین حالا برایتان یک سفر خوب و به یادماندنی را آرزو می کنیم.
کد خبر: ۸۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 23 February 2020

کیش، قشم و مشهد سه تا از زیباترین، جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری کشورمان ایران هستند. این سه شهر همیشه در بحث گردشگری پیشرو بوده اند و همیشه بهترین امکانات تفریحی را برای مسافران مهیا کرده اند. اگر شما هم قرار است که به همین زودی ها به یکی از شهرهای کیش، قشم و مشهد سفر کنید، به شما تبریک می گوییم و از همین حالا برایتان یک سفر خوب و به یادماندنی را آرزو می کنیم. همچنین به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از اینکه بار سفر ببندید و راهی شوید، این مطلب را بخوانید تا با بهترین شهربازی های کیش، بهترین شهربازی های قشم و بهترین شهربازی های مشهد آشنا شوید تا بتوانید بیشترین استفاده را از سفر خود به شهر مشهد و جزایر کیش و قشم ببرید.

بهترین شهربازی های کیش در تور ارزان کیش

احتمالا نام پارک آبی اوشن کیش به گوش شما هم خورده باشد. این پارک آبی به عنوان اولین پارک آبی روباز ایران شناخته می شود و با این حساب، مشخص است که یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی کیش نیز هست. از این گذشته، شهربازی هایلند کیش نیز یکی دیگر از بهترین شهربازی های تور کیش است که از آن به عنوان بزرگترین شهربازی جزیره کیش نیز یاد می شود. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور ارزان کیش، زمانی را به تفریح در شهربازی هایلند کیش اختصاص دهید و مطمئن باشید که در این صورت خاطرات بهتری از سفر به جزیره کیش خواهید داشت.

بهترین شهربازی های کیش، قشم و مشهد

بهترین شهربازی های قشم در تور ارزان قشم

وقتی صحبت از بهترین اماکن تفریحی قشم می شود، نام شهربازی سیتی سنتر قشم به میان می آید. شهربازی سیتی سنتر قشم یک شهربازی سرپوشیده است که در مرکز خرید سیتی سنتر قشم واقع شده است. اتفاقا مرکز خرید سیتی سنتر قشم نیز یکی از بهترین مراکز خرید قشم است و محال است که کسی در تور قشم از فروشگاه های آن بازدید نکند. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که بعد از خرید از مرکز خرید سیتی سنتر قشم، به این شهربازی سرپوشیده نیز سر بزنید و ساعتی را به تفریح و بازی در آن اختصاص دهید. از این گذشته، به شما توصیه می کنیم که اگر زمان کافی در تور ارزان قشم داشتید، از پارک کروکودیل نوپک قشم نیز دیدن کنید و کروکودیل های ترسناک و عظیم الجسه آن را از نزدیک ببینید. درست که پارک نوپک یک شهربازی نیست، اما به هر حال یکی از جذاب ترین اماکن تفریحی در قشم است و بازدید از آن در نوع خودش تجربه بسیار خاص و متفاوتی است.

بهترین شهربازی های کیش، قشم و مشهد

بهترین شهربازی های مشهد در تور ارزان مشهد

پارک ملت مشهد یک شهربازی جذاب دارد که خیلی از مسافران، علی الخصوص آن هایی که فرزندان خردسال دارند، از تفریح در آن در تور مشهد استقبال می کنند. شهربازی پارک ملت مشهد یک چرخ و فلک بزرگ دارد که از محبوب ترین وسایل بازی این شهربازی در مشهد به حساب می آید. چراکه این چرخ و فلک به عنوان مرتفع ترین چرخ و فلک خاورمیانه شناخته می شود و واقعا حیف است که شما در تور ارزان مشهد، سوار آن نشوید و چشم انداز بی نظیر آن به شهر مشهد را تماشا نکنید. شهربازی هپلی لند مشهد، شهربازی سرزمین عجایب مشهد، شهربازی پروما مشهد و شهربازی لگوسیتی مشهد نیز از بهترین شهربازی های سرپوشیده مشهد هستند که تفریح در آن ها نیز در نوع خودش تجربه جالبی است. گذشته از همه این ها، شهربازی دیگری که در مشهد ساخته شده است و به عنوان یکی از جذاب ترین شهربازی های ایران شناخته می شود، یک پارک تفریحی به نام هلیوم پارک مشهد است. در این پارک وسایل بادی و تخته های پرش متعددی تعبیه شده است که می توانید روی آن ها بپرید و بازی کنید و برای ساعتی در زمان حال زندگی کنید! خوبی این پارک جذاب در تور لحظه آخری مشهد این است که دو سالن مجزا برای بازی خانم ها و آقایان دارد و هر کسی با هر سن و سالی می تواند در آن به کودک درونش مراجعه کند و یک ساعت را به سبک کودکی هایش روی تخته های پرش بپرد.برای رزرو تور مشهد ، تور قشم و تور کیش با آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید.

بهترین شهربازی های کیش، قشم و مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار