رئیس کل دادگستری قم عنوان کرد؛
رئیس کل دادگستری قم گفت:با انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد، به صورت قانونی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۹ 11 March 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام علی مظفری،رئیس کل دادگستری قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم،تاکید کرد:آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشه وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و در انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد و منجر به مخدوش شدن آرامش مردم باشد به صورت قانونی برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری قم ادامه داد: پرستاری که در فضای مجازی اقدام به ارائه آمار‌های کاذب از تعداد فوتی‌های کرونا در قم نموده بود و موجب تشوش اذهان عمومی شد، بازداشت و سه روز نیز در بازداشتگاه نگهداری شد.

حجت الاسلام مظفری افزود: همچنین فردی که دست به اقدام موهن لیس زده ضریح حرم حضرت معصومه (س) کرده بود نیز با پیگری‌های قضایی دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در روز‌های گذشته کلیپی از غسالخانه بهشت معصومه قم توسط یکی از طلاب منتشر شده که به شدت موجب تشویش اذهان عمومی شد و بازخورد‌های منفی بسیاری داشت که ۲ ساعت پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، این فرد متخلف دستگیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار