فرماندار درگزین
فرماندار شهرستان درگزین با حضور در امور آبفای این شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب بر پیگیری و حل مسائل مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ 31 May 2020
فرماندار شهرستان درگزین با حضور در امور آبفای این شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب بر پیگیری و حل مسائل مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان تاکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، ناظری پور با شاره به تشکیل شهرستان درگزین و استقرار امور آبفای درگزین گفت: تشکیل شهرستان درگزین در تقسیمات کشوری جدید یکی از برکات دولت برای این منطقه بود که به تبع آن پس از افتتاح و استقرار فرمانداری، فعالیت‌ها و پیگیری‌ها بیشتر شد تا جاییکه تاکنون شهرستان با پیگیری و حل بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که چندین سال باقی مانده بود خدمات خوبی را به مردم رسانده است. 

وی با اشاره به عملکرد خوب آب و فاضلاب درگزین در اصلاح خطوط لوله آب شرب شهر قروه و کرفس، وسمق و عین آباد گفت: امور آبفای درگزین نشان داده است که یکی از دستگاه‌های برتر و دارای پتانسیل بالا در شهرستان می‌باشد.
فرماندار درگزین در ادامه افزود: از مردم شهرستان نیز خواهشمندیم با رعایت مدیریت مصرف آب در استفاده از آب شرب دقت بیشتری داشته باشند تا تمام مردم در استفاده از منابع آب سهیم شوند.

مدیر امور آبفای درجزین نیز با شاره به یکپارچه سازی شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی یکی از مشکلات این حوزه پس از یکپارچه سازی را کاشت صیفی جات در منازل و حیاط خانه‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از مردم در این باره رعایت نمی‌کنند و با کاشت سبزی و صیفی جات در حیاط منازل خود و آبیاری آن با آب شرب حتما مشکلاتی را برای تامین آب در فصل تابستان ایجاد می‌کند.

سید ناصر حسینی بیدار با اشاره به اینکه به زودی یک اکیپ بازرسی برای این مورد تشکیل خواهد شد گفت: در این طرح تمام روستا‌ها مورد پایش قرار خواهند گرفت که در این گونه موارد بصورت قانونی برخورد خواهیم کرد.
در پایان این نشست موارد مربوط به اجرای پروژه‌های آب در سطح شهرستان به ویژه مشکل آب شهر کرفس طرح و بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار