کد خبر: ۸۵۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 31 May 2020
 

تابناک/سخنگوی شعبه یک مجلس گزارش اعتبارنامه نمایندگان در این شعبه را قرائت کرد.

 
تصویب اعتبارنامه نمایندگان در شعبه های مجلسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه‌ملت، آقای رحمت الله نوروزی سخنگوی شعبه یک در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش اعتبارنامه منتخبین مجلس شورای اسلامی را به این شرح اعلام کرد:
در اجرای ماده 29 قانون آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخبین حوزه های انتخابیه ذیل که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز چهارشنبه مورخ 7 خرداد 1399 به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ 10 خرداد 99 مورد رسیدگی قرار گرفت که نتیجه آن به این شرح اعلام می شود.
1- اعتبارنامه سیدمحمد مولوی از حوزه انتخابیه آبادان
2- اعتبارنامه سید مجتبی محفوظی از حوزه انتخابیه آبادان
3- اعتبارنامه جلیل مختار از حوزه انتخابیه آبادان
4- اعتبارنامه رحیم زارع از حوزه انتخابیه آباده
5- اعتبارنامه غلامرضا مرحبا از حوزه انتخابیه آستارا
6- اعتبارنامه رضا حاجی پور از حوزه انتخابیه آمل
7- اعتبارنامه حسن شجاعی علی آبادی از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه
8- اعتبارنامه محمدحسن آصفری از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب
9- اعتبارنامه علی اکبر کریمی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب
10- اعتبارنامه علی نیکزاد از حوزه انتخابیه اردبیل
11- اعتبارنامه سیدکاظم موسوی از حوزه انتخابیه اردبیل
12- اعتبارنامه صدیف بدری از حوزه انتخابیه اردبیل
13- اعتبارنامه سید صادق طباطبایی نژاد از حوزه انتخابیه اردستان
14- اعتبارنامه محمدرضا دشتی اردکانی از حوزه انتخابیه اردکان
15- اعتبارنامه قدرت الله حمزه از حوزه انتخابیه اردل، فارسان و کوهرنگ
16- اعتبارنامه روح الله حضرت پور طلاتپه از حوزه انتخابیه ارومیه
17- اعتبارنامه سید سلمان ذاکر از حوزه انتخابیه ارومیه
18- اعتبارنامه وحید جلال زاده از حوزه انتخابیه ارومیه
به اتفاق آرا تائید گردید.
 
تصویب اعتبارنامه ۱۷ منتخب مجلس در شعبه ۲
سخنگوی شعبه ۲ مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی اعتبارنامه برخی از منتخبین این دوره از مجلس از تصویب ۱۷ اعتبارنامه در این شعبه خبر داد.
آقای عباس گلرو سخنگوی شعبه 2 در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: در اجرای ماده 29 آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخبین ذیل الذکر پس از انجام مراسم تحلیف به شعبه ارجاع شد و در جلسه اخیر مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: بر این اساس اعتبارنامه کیومرث سرمدی از حوزه انتخابیه اسدآباد، امان الله حسین پور از حوزه انتخابیه اسفراین، امیرحسین بانکی پورفر از حوزه انتخابیه اصفهان، زهرا شیخی مبارکه از حوزه انتخابیه اصفهان، عباس مقتدایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مهدی طغیانی از حوزه انتخابیه اصفهان، حسین میرزایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مسلم صالحی از حوزه انتخابیه اقلید، محمد خدابخشی از حوزه انتخابیه الیگودرز، فریدون حسنوند از حوزه انتخابیه اندیمشک، احمد محرم زاده یخ فروزان از حوزه انتخابیه اهر و هریس، سید کریم حسینی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، مجتبی یوسفی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، عبدالله ایزدپناه از حوزه انتخابیه باغملک، عبدالناصر درخشان از حوزه انتخابیه ایرانشهر، سارا فلاحی از حوزه انتخابیه ایلام، علی اکبر بسطامی از حوزه انتخابیه ایلام به اتفاق آرا تایید گردید. رئیس جلسه این شورا سیدجواد ساداتی نژاد است.
آقای محمدباقر قالیباف تاکید کرد: تصویب نامه قرائت شده از شعبه 2 اعلام می شود.
 
اعتبارنامه ۱۹ منتخب مجلس در شعبه ۳ تصویب شد
سخنگوی شعبه ۳ مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی اعتبارنامه برخی از منتخبان این دوره از مجلس از تصویب ۱۹ اعتبارنامه در این شعبه خبر داد.
احمد رسولی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی، گفت: در اجرای ماده 29 آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخبان ذیل الذکر پس از انجام مراسم تحلیف در روز چهارشنبه 7 خردادماه به این شعبه ارجاع شده بود و در جلسه روز 10 خرداد مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس اعتبارنامه مهدی سعادتی بیشه سری از حوزه انتخابیه بابل، علی کریمی فیروزجایی از حوزه انتخابیه بابل، علی اصغر باقرزاده از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، صمدالله محمدی از حوزه انتخابیه بافق و رامهرمز، سیدمحمد پاکمهر از حوزه انتخابیه بجنورد، محمد وحیدی از حوزه انخابیه بجنورد، عباس گودرزی از حوزه انتخابیه بروجرد، فاطمه مقصودی از حوزه انتخابیه بروجرد، امیرقلی جعفری بروجنی از حوزه انتخابیه بروجن، غلامرضا نوری از حوزه انتخابیه بستان آباد، موسی غضنفرآبادی از حوزه انتخابیه بم، محمد باقری از حوزه انتخابیه بناب، احمد دنیامالی از حوزه انتخابیه بندر انزلی، منصور آرامی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، محمد آشوری تازیانی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، احمد مرادی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، احمد جباری از حوزه انتخابیه بندر لنگه، حبیب آقاجری از حوزه انتخابیه بندرماهشهر و امیدیه و روح الله عباسپور از حوزه انتخابیه بوئین زهرا به اتفاق آرا تایید گردید. رئیس جلسه این شورا علیرضا زاکانی است.
آقای قالیباف تاکید کرد: تصویب نامه قرائت شده از شعبه 3 اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار