فرماندار آبدانان:
فرماندار آبدانان گفت: امسال ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای اجرای ۴۳ طرح و پروژه در این شهرستان هزینه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 15 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سیروس مرادحاصلی اظهار داشت: این میزان اعتبار در زمینه های بهداشت درمان، راه و شهرسازی، آب و خاک، محیط زیست و منابع طبیعی، خدمات شهری، دامداری و کشاورزی، ساختمان های اداری، فرهنگ وهنر، رسانه های جمعی و خدمات عمومی هزینه می شود.

وی از کاهش ۲۵ درصدی اعتبارات امسال شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: اولویت هزینه کرد اعتبارهای سالجاری تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام بوده و آغاز هرگونه طرح جدید ممنوع است.

فرماندار آبدانان گفت: سال ۹۸ اعتبارات عمرانی این شهرستان ۳۸۰ میلیارد ریال بود که در سالجاری به علت مشکلات مالی و تحریم های نفتی نظام سلطه بر علیه ملت ایران این مبلغ به ۲۸۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

مرادحاصلی نظارت دقیق مدیران اجرایی بر نحوه هزینه شدن اعتبارهای عمرانی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسوولان ادارات و نهادهای دولتی باید با هماهنگی مدیران بالادستی خود در استان و مرکز کشور از اعتبارهای ملی دستگاه مربوطه نیز برای شهرستان بهره بگیرند.

وی همچنین از پایان یافتن عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت جاده آبدانان - مورموری خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح به طول چهار و نیم کیلومتر، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان ۶۰ هزار نفری آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار