رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پیش بینی می شود در سال جاری به مشکلات 160 واحد تولیدی مسکوت استان اصفهان رسیدگی و موانع آنها برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 11 July 2020

ایرج موفق با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی راکد در استان اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته بسیاری از مسائل واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان احصا و بررسی شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری به مشکلات ۱۶۰ واحد تولیدی مسکوت داخل و بیرون از شهرک‌های صنعتی استان اصفهان رسیدگی و موانع آنها برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به ۷۸ فقره پروانه بهره برداری صنایع در سه ماه گذشته تصریح کرد: با تلاش مدیران اجرایی و نمایندگان تشکل‌ها و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مشکلات پیش روی این واحدهای تولیدی اعم از مسائل مالیاتی، تأمین اجتماعی، بانک‌ها، محیط زیست، انرژی، زیرساخت‌های بخش تولید بررسی و مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در سه ماه گذشته علی رغم شیوع ویروس کرونا، در بخش صنعت استان اصفهان با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان، زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان اصفهان فراهم شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار