کد خبر: ۸۷۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱ 20 July 2020

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تمامی افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه بهبهان پس از شناسایی دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده یکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از شهروندان بهبهانی به بهانه گرانی در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کرده و اقدام به شعارهای ساختار شکنانه کردند.

وی گفت: خوشبختانه با حضور  به موقع پلیس، نیروهای امنیتی و بسیج و نیز مردم با بصیرت بهبهان در کمترین زمان ممکن این تجمع برچیده شد و افراد متفرق شدند و هیچگونه خسارت مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: جمعه شب  گذشته هم جمع زیادی از مردم بهبهان در یک اقدام خودجوش در محکومیت این تجمع ساختارشکنانه راهپیمایی کرده و خواستار برخورد با این افراد شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در همان شب آرامش به شهر بهبهان برگشت و نیروهای پلیس اوضاع را تحت کنترل گرفتند و هیچگونه مشکلی در حال حاضر در این شهرستان وجود ندارد.

سردار عباس زاده گفت: حمایت گروهک‌های تاریخ مصرف گذشته از اجتماعات اعتراضی نوعی استیصال و درماندگی آنهاست به طوریکه اجتماع چند نفره و معدود پنجشنبه شب بهبهان را به خود ارتباط دادندو این نشانه حقارت و بدبختی آنهاست.

وی گفت: مردم با بصیرت استان خوزستان ضمن گلایمندی از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها هیچگاه بر سر نظام با کسی تعارف نمی کنند و جانفشانی‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را اثبات کرده است به همین دلیل هم خودشان جواب اغتشاشگران را خواهند داد.

پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از شهروندان بهبهانی  به بهانه گرانی کالاها و خدمات در میدان بانک ملی بهبهان تجمع کرده و اقدام به سردادن شعارهای هنجار شکنانه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار