کد خبر: ۸۸۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 31 July 2020

 

تابناک/افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تنیس روی میز اظهار داشت: فعلا هیچ  خبری نیست. قرار بود مرحله پلی‌آف لیگ برتر برگزار شود که به خاطر شیوع کرونا لغو شد و طبق دور مقدماتی تیم پتروشیمی که افتخار کاپیتانی آن را داشتم برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: البته قبلا مرحله پلی‌آف وجود نداشت و فدراسیون برای اینکه تیم‌ها و بازیکنان چند بازی بیشتر انجام دهند، پلی‌آف را قرار داد.

* تعامل فدراسیون ها مانع رفتن تیم های مطرح می شود 

کاپیتان پتروشیمی در مورد اینکه احتمال دارد این تیم در فصل بعد حضور نداشته باشد، گفت: این موضوع بستگی به تعامل فدراسیون با باشگاه‌ها دارد. وقتی باشگاهی مانند پتروشیمی سرمایه گذاری می‌کند و در این شرایط هدفش هم همیشه کمک به تیم ملی و ملی پوشان بوده است، فدراسیون هم باید از آنها حمایت کند. من شنیده‌ام که این تیم در بسکتبال نمی‌خواهد تیم‌داری کند که احتمالا به تعامل فدراسیون با باشگاه پتروشیمی باز می‌گردد.

نوروزی در مورد اینکه عدم تیم‌داری به مصوبه وزارت نفت باز می‌گردد، گفت: مطمئنم مدیران پتروشیمی که نسبتا خصوصی شده‌اند علاقه زیادی به این دو رشته یعنی تنیس روی میز و بسکتبال دارند و نیاز است که فدراسیون‌ها تعامل بهتری با آنها داشته باشند تا از ورزش جدا نشوند.

* حضور میدیا در کادر فنی تیم ملی اتفاق خوبی است

وی که یکی از بازیکنان کهنه کار فعلی تنیس روی میز محسوب می‌شود و در مسابقات انتخابی به تیم ملی هم دوباره راه یافته است، در مورد حضور میدیا لطف الله نسبی به عنوان مربی در تیم‌ملی عنوان کرد: به نظر من خیلی اتفاق خوبی است. خود من چند سال پیش هم گفتم کادر فنی تیم ملی نیاز به نفرات بیشتری دارد. جمیل لطف الله نسبی باید به تنهایی کار مربیگری، بدنسازی و روانشناسی را انجام می‌داد که با این اتفاق باری هم از روی دوش او برداشته می‌شود.

المپین تنیس روی میز ادامه داد: میدیا خودش از بازیکنان بزرگ و با اخلاق بوده و در 2، 3 سال گذشته هم مربیگری کرده است. او می‌تواند در کنار جمیل لطف الله نسبی که عمویش هم است، چیزهای زیادی یاد بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار