سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم با کسب پیروزی جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببریم و تا آخرین بازی با قدرت در میادین حاضر خواهیم شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 06 August 2020

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم با کسب پیروزی جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببریم و تا آخرین بازی با قدرت در میادین حاضر خواهیم شد.

ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:باید ابتدا پوکر قهرمانی را به هواداران تبریک بگوییم. برای قهرمانی زحمت زیادی کشیده شد. خیلی‌ها برای قهرمانی از جام مایه گذاشتند. در این قهرمانی همه عوامل باشگاه و هواداران دخیل بودند. از حسبن ماهینی، علیرضا بیرانونو، فرشاد احمدزاده که از باشگاه رفتند، از بتزیکنان مصدوممان مانند ربیع‌خواه و انصاری، مربیان قبلی باشگاه کالدرون و برانکو که برای شکل گیری این قهرمانی زحمت زیادی کشید و همچنین از پیشکسوتانمان تشکر میکنم. دوست داشتیم پیشکسوتان و هوادارن در جشن قهرمانی کنار ما بودند.

وی افزود: از مدیریت باشگاه و مهدی رسول پناه هم که مشکلات زیاد باشگاه را حل می‌کند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از بازیکنان که سرمایه اصلی باشگاه هستند و در گرما و سرما زحمت زیادی کشیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم اسن روند حفظ شود. برای ما لیگ تمام نشده و در ۳ بازی باقی مانده با قدرت وارد زمین خواهیم شد تا تیم‌های دیگر تحت تاثیر نتایج ما متضرر نشوند. با قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و سراغ جام حذفی می‌رویم.

وی گفت: ذوب‌اهن از تیم‌های خوب تیم است و شکل بازی این تیم با حضور لوکا بوناچیچ تغییر کرد. ذوب در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند و می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. برای ما ۳ امتیاز این مسابقه حائز اهمیت است چرا که می‌خواهیم جام را با برد بالای سر ببریم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس انگیزه زیادی برای بازی با ذوب دارد، خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی داریم و اصلا دوست نداریم در ورزشگاه خودمان امتیازی از دست دهیم.

گل‌محمدی در مورد غیبت هواداران گفت: این موضوع بیش از هر تیم دیگری به پرسپولیس ضربه زد. پر طرفدار ترین تیم آسیا هستیم و این موضوع به ما ضربه زد. متاشفانه از زمانی که من آمدم تنها دو بازی مقابل هواداران داشتیم. دلمان برای آنها تنگ شده است.

وی در مورد اینکه آیا نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیستید، گفت: نگران هستیم چرا که برای این موفقیت زحمت زیادی کشیدیم. من اطلاعات دقیقی راجب این موضوع ندارم اما باشگاه برای حل این مشکلات زحمت می‌کشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در جام حذفی برای ما فرقی ندارد که با کدام تیم بازی کنیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و همه حریفان قدرتمند هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار