کد خبر: ۸۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱ 07 August 2020

به گزارش تابناک مازندران. از سوی کشکر 25 کربلا مانی برای خبرنگاران مازندران منتشر شد .

بر اساس ایت گزارش مان این پیام به این شرح است .

بسم الله الرحمن الرحیم
((اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد ، این لحظه‌ ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید . بدون این دوربین‌ها ، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب ، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است .)) ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهيد صارمی و روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد و انقلابی به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران می باشد تا مجالی دست يابد هرچند ناچيز در برابر تلاش خستگی‌ناپذير و شبانه‌روزی شان تقدیر شود.
بی‌شك اهمیت و نقش رسانه و خبرنگاران در برابر جنگ رسانه ای نابرابری که دشمن برای خدشه دار کردن چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا انجام می دهد بر هیچکس پوشیده نمی باشد و خبرنگاران متعهد و انقلابی با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود می توانند پیام انقلاب را به گوش همه در سرتاسر جهان برسانند.
لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ضمن تبریک این روز خجسته به تمام رسانه های انقلابی و خبرنگاران ولایت مدار از خدای منان آرزوی نشاط، آگاهی و تندرستی برای این قشر زحمت کش را خواستار است.
روابط عمومی و تبلیغات لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
روز گذشته آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بابلسر در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار داشت.
دراین مراسم چند نکته وجو داشت که مرور آن خالی از لطف نیست.
نکته مثبت:
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار