امام جمعه جزیره کیش در دیدار با فرمانده انتظامی کیش خدمت بی منت نیروهای پلیس به مردم در ایام محرم را سندی دیگر بر مردمی بودن این نیروها دانست.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 05 September 2020

امام جمعه جزیره کیش در دیدار با فرمانده انتظامی کیش خدمت بی منت نیروهای پلیس به مردم در ایام محرم را سندی دیگر بر مردمی بودن این نیروها دانست.  

احمد حسن زاده ضمن تسلیت ایام سوگواری ایام محرم اظهار کرد: ارادت و خدمت بی منت به عاشقان ائمه اطهار لذت بخش ترین خدمت است.

وی افزود: در برگزاری مراسم ها نیروی انتظامی خوش درخشید و نیروهای این نهاد حسینی خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه تأمین نظم و امنیت ارائه داشتندکه قابل تقدیر است.

حسن زاده تصریح کرد: بخش اعظیمی از تحقق آرمان های حسینی در مراسم ها با مشارکت خوب نیروی انتظامی محقق شد به نحوی که زمان و نحوه برگزاری منظم مراسم ها مرهون تلاش های کارکنان پلیس با همراهی مردم بود.

امام جمعه کیش تأکید کرد: خدمت بی منت پلیس به مردم نشان از مردمی بودن نیروهای در تراز جامعه اسلامی پلیس دارد که در شرایط آب و هوایی خاص هم از خدمت الهی به عزاداران حسینی دریغ نکردند.

وی خاطر نشان کرد: وجود مدیران لایق و ولایی در نیروی انتظامی سندی برای رسیدن نیروها به شاخصه پلیس تراز جامعه اسلامی است که امروز شاهد آن هستیم.

حسن زاده بیان کرد: خدمت به مردم با همراهی نیروی های خدمتگذار پلیس یک افتخار است و از تک تک نیروهای خدوم و ولایت مدارپلیس که در عرصه تأمین نظم و امنیت مراسم های دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ما را یاری رساندند تشکر می نمایم.

خدمت به عاشقان حسینی یک افتخار است

فرمانده انتظامی ویژه کیش در این دیدار گفت: خدمت به ملت امام حسینی یک پلیس امام حسینی می خواهد و خداوند را شاکریم در مراسم های عزاداری حسینی درکنار مردم شریف، خدمتگذار آنان بودیم.

سرهنگ علی اصغر جمالی بیان کرد: عشق و علاقه به امام حسین(ع) لذت حضور را برای نیرو های پلیس در خدمت به مردم عزادار دو چندان می کرد و خداوند را شاکریم به نحو شایسته ای در برگزاری مراسم ها دخیل بودیم.

وی تأکید کرد: خادم امام حسین(ع) بودن یک افتخار است و خدمت به عاشقان حسینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زعامت رهبری فرزانه و حکیم و دلسوز جای بسی شکر دارد.

جمالی در این خصوص گفت: حضور عزاداران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه جدی به فرامین مقام معظم رهبری در حین برگزاری مراسم های مذهبی از سوی مردم عزیز قابل تقدیر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رضایت مندی مردم عزیز قطعاً رضایت خداوند را در بر خواهد داشت امید آن داریم به عنوان سربازان امنیت خدمتگذار خوبی برای مردم عزیز باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این دیدار ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همه عزیزان از تمام روحانیون، افسران جبهه جنگ نرم بویژه فعالان در نهاد امامت جمعه و مسئولان دستگاه های فرهنگی، هئیت های مذهبی و مردم شریف همراهان همیشگی پلیس مراتب تشکر خود را اعلام کرد.

در پایان این دیدار که سخنگوی نهاد امامت جمعه، رئیس عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات و معاون اجتماعی پلیس کیش حضور داشتند، امام جمعه با اعطا لوح تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی و همکارانش در برقراری نظم و امنیت دهه اول محرم تقدیر کرد.

 

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار