رئیس مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و ایجاد آبگرفتگی در زیرگذرها برای تامین امنیت بیشتر شهروندان برای مدت کوتاهی زیرگذرهای شهر را مسدود کردیم و از طریق پمپاژ، آب‌ها به سرعت تخلیه شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 09 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:سعید دبیری  با بیان اینکه مدیریت بحران از قبل، آب‌گرفتگی را پیش بینی کرده بود، اظهار کرد: سازمان آمادگی برای مواجه شدن با این موضوع را داشت و فقط در سه نقطه دچار مشکل شدیم که البته به سرعت رفع شد.

وی افزود: آب‌گرفتگی در پل پیرنیا به خاطر مشکل گرفتگی فاضلاب بود که پل را مسدود کرده تا مشکل را از کنار گذرها رفع کنیم و این مشکل به سرعت رفع شد.

رئیس مدیریت بحران شهرداری شیراز با اشاره به وضع حوزه‌های زیرگذر دانشجو، شهید مطهری، پاسداران و صنایع تصریح کرد: مدت آب گرفتگی زیر گذر صنایع بسیار کوتاه بود و زیرگذرهای دیگر از طریق پمپاژ تخلیه شد.

وی با بیان اینکه به آسفالت و تأسیسات شهری هیچ گونه آسیبی وارد نشده است، گفت: مشکل آب‌گرفتگی خیابان آزادی به دلیل خاکبرداری های تازه برای ساخت و ساز بود، لوله گذاری در این خیابان در حال انجام است که این مشکل نیز از قبل پیش بینی شده بود.

دبیری با اشاره به مشکلات گذشته افزود: از دو سال گذشته تا کنون ۲۱۰ نقطه بحرانی شناسایی شده که تاکنون ۷۰ درصد از نقاط رفع بحران شده است و در پی رفع مشکلات صد درصدی هستیم.

دبیری گفت: در بلوار گلستان همیشه آب‌گرفتگی های زیادی وجود داشت اکنون در این منطقه لوله گذاری انجام شده و مشکل تا حدودی رفع شده است.

وی در مورد آب گرفتگی تقاطع شهیدان یغمور عنوان کرد: مشکل این تقاطع ساخت و سازهای جدید است که این معضل نیز باید هرچه سریع‌تر رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار