اداره كل هواشناسي هرمزگان اعلام كرد: امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پيش بيني مي شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 24 February 2021

 

اداره كل هواشناسي استان اعلام كرد: با نزدیکی یک موج بارشی به خلیج فارس، از ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابرناکی و از ساعات شب در مناطق غربی استان هرمزگان با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.
براساس اين گزارش فردا در غالب نقاط استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.
شرایط بارشی این سامانه طی روز پنجشنبه تا صبح جمعه غالبا در مناطق شمالی و غربی استان به صورت رگبار باران و رعد برق و در سایر مناطق به صورت بارش‌های پراکنده خواهد بود.
وضعیت دریایی: تا ساعات ظهر امروز شرایط دریایی نسبتا آرامی خواهیم داشت، از ساعات بعدازظهر در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی همراه با گردوغبار محلی پیش بینی می‌شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد. وزش باد شمال غربی طی روز جمعه نیز با شدت بیشتر در جزایر خلیج فارس تداوم خواهد داشت و سرعت وزش باد در بنادر غربی استان در محدوده ۴۵ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.
وضعیت دمایی:
از لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری در غالب نقاط استان کاهش نسبی دمای بیشینه و از روز جمعه تا یکشنبه (دهم اسفند) کاهش دمای کمینه بین ۲ تا ۵ درجه سلسیوس مورد انتظار است.
توصیه‌های هواشناسی:
با توجه به مواج شدن دریا به ویژه روز‌های چهارشنبه و جمعه شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غربی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار