امام جمعه کیش گفت: سرمایه‌های کیش باید در جزیره هزینه شوند و هیچ مسئولی حق ندارد این سرمایه‌ها را جای دیگری ببرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 19 March 2021

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ کیش با بیان اینکه جزیره کیش برای تامین مالی طرح‌های عمرانی تا پنج سال آینده مشکلی ندارد، گفت: حفظ این سرمایه‌ها و درست مصرف کردن آن‌ها بسیار مهم است و مسئولان باید این سرمایه‌ها را فقط در کیش هزینه کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه این سرمایه‌ها باید در مسیر درست و اصولی و امور زیربنایی هزینه شوند، افزود: زیر ساخت‌های آب و برق و فاضلاب باید تقویت شوند و اگر در این زمینه سرمایه گذاری نشود با ساخت و ساز‌های مسکونی و مراکز اقامتی تا یک سال آینده در زمینه تامین آب و برق مورد نیاز مردم دچار مشکل خواهیم شد.

وی تکمیل ترمینال فرودگاه کیش را یکی از موارد مهم زیربنایی خواند و گفت: توسعه‌ ترمینال فرودگاه کیش که از سال‌های گذشته آغاز شده باید با درایت و هوشیاری و به نفع مردم کیش تکمیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده هزینه در زمینه‌ی ترمیم باند فرودگاه، توسعه‌ی ناوگان هوایی کیش، تجهیزات تخلیه و بارگیری در بندرگاه، زیر ساخت‌های فرهنگی، آموزشی و درمانی و کمک به زیرساخت‌های مناطق همجوار را از دیگر ضرورت‌ها برشمرد.

امام جمعه‌ی کیش با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: شغل و مسکن و ازدواج، سه مشکل اساسی در پیش پای جوانان ماست و دولت و مجلس باید در مسیر رفع این مشکلات قدم بردارند تا جوانان ما به آینده و معنویات امیدوارتر شوند.

وی به پایان سال هزار و سیصد و نود و نه اشاره کرد و گفت: امسال سال بسیار سختی بود و کارکنان بهداشت و درمان برای سلامتی مردم تلاش زیادی کردند که باید از تلاش آن‌ها و همه‌ مسئولان و نهاد‌هایی که برای سلامتی، پیشرفت و امنیت مردم تلاش کردند قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار