معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از ویژه برنامه‌های رسانه‌ای پلیس در عید نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 23 March 2021

 

سرگرد محمد زنگانه، گفت: با هدف اجرای برنامه‌های آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت رسانه‌ها بویژه صداوسیمای مرکز کیش در نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۴۰۰ دقیقه ویژه برنامه با حضور کارشناسان پلیس پخش می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کیش از پخش روزانه دو برنامه رادیویی در بخش‌های صبحگاهی و عصرگاهی رادیو کیش، پنج برنامه تلویزیونی ویژه عید نوروز و حضور فرماندهان و کارشناسان پلیس در واحد خبر صداوسیمای کیش خبر داد.

وی افزود: پیام‌ها و هشدار‌هایی در زمینه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، تقویت فرهنگ ترافیک در فضای مجازی و پایگاه‌های خبری و صداوسیما برای مخاطبان ارسال خواهد شد.

سرگرد زنگانه با تقدیر از حمایت خوب رسانه‌های جزیره کیش به ویژه صداو سیما افزود: شهروندان و گردشگران می‌توانند عملکرد پلیس کیش را در فضای مجازی و رسانه‌ها دنبال کنند و انتقادات، پیشنهاد‌ها و نظرات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ برای پیگیری و تسهیل در روند اجرای مأموریت‌ها و خدمت بهتر به مردم ارائه كنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش پل‌های ارتباطی ۱۱۰ را برای انجام مأموریت‌های انتظامی و ۱۲۰ را برای ارائه خدمات پلیس راهور عنوان کرد و افزود: پلیس یار همیشگی مردم و حامی افراد قانونمندار و مجری برخورد با افراد قانون شکن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار