مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات کیش از برگزاری سه رویداد ورزشی ملی و بین المللی در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 27 March 2021

عزیزاله فرضی‌پور گفت: برنامه‌های موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

وي گفت: در بهار امسال میزبان سه رویداد ورزشی، از جمله اردو و مسابقه دو تیم فوتبال ۵ نفره ایران و روسیه، اردوی تیم ملی فوتبال کشور از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت و مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در دو رشته فوتبال و بسکتبال با حضور ۳۲ تیم از ۳۲ کشور خواهدبود.
مديرعامل موسسه ورزش و تفريحات سالم كيش گفت: با توجه به تقویم اجرایی فدراسیون ورزشی و فعالیت ۳۸ هیئت ورزشی در جزیره کیش در نظر داریم برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقات را در جزیره کیش برگزار کنیم.

فرضي پور گفت: سعی ما بر این است تا بتوانیم با حمایت از هیئت‌های ورزشی و کمک به استقلال مالی آن‌ها، فعالیت‌های ورزشی را تقویت کنیم.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: در سال‌هاي گذشته از اماکن ورزشی کیش بهره برداری شده و در خصوص به روزرسانی و مرمت این اماکن پیگیری‌های لازم نشده است.

وي افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در حال حاضر برنامه تعمیر، مرمت و به روزرسانی سالن‌های ورزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات کیش قرار گرفته است و مجموعه اسکواش تا آخر فروردین ۱۴۰۰ آماده و با برگزاری یک مسابقه ۴ جانبه این سالن به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: احیا و بازسازی کورت سنتر تنیس نیز در دستور کار قرار گرفته که با توجه به برنامه زمان بندی تعریف شده تا آخر خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش،گفت: آماده سازی سالن ژیمناستیک، زمین چمن مصنوعی میرمهنا، ساختمان کمیته فوتسال و تعمیرات و به روزرسانی استادیوم فوتبال و چمن آن در دستور کار قرار گرفته است.

فرضی پور به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های سازمان منطقه آزاد کیش و با تشکیل ستاد هماهنگی و پیگیری‌های مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تشکیل کمیته‌های تخصصی پیگیری فعالیت‌های مربوط به این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به امکانات مناسب اقامتی و تقریحی کیش برای میزبانی از تیم‌های خارجی گفت: امیدواریم با همکاری حوزه‌های مختلف به خصوص بخش خصوصی بتوانیم ظرفیت‌ها و بستر لازم جهت میزبانی دو تیم از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را فراهم کنیم.

وی گفت: موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به عنوان متولی امر ورزش و تفریحات و امور دریایی در ایام نوروز بر ارائه خدمات از سوی این مراکز تفریحی نظارت و کنترل‌های لازم را به عمل می‌آورد.

فرضی پور افزود: نظارت بر کلوپ‌های ورزشی، ایستگاه‌های دوچرخه، شناور‌های تندرو و کف شیشه‌ای و پلاژ‌های بانوان و آقایان بر عهده موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش بوده و امیدواریم با با خدمات دهی هرچه بهتر شاهد میزان رضایتمندی بالایی گردشگران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار