فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا بوده و تصمیمات و دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای تحقق این امر است و قطعا نابودی ویروس کرونا با همراهی مردم میسر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 03 April 2021

 

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جمع مدیران شهرستان ری اظهار داشت: همراهی و مشارکت شهروندان ری در اجرای محدودیت های کرونایی در روز طبیعت قابل تقدیر است.

وی خاطرنشا کرد: در روز طبیعت شهروندان ری با توجه به طرح ممنوعیت تجمع در پارک ها و بوستان ها به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با ماندن در منازل و عدم حضور در بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان ری نشان دادند که اهمیت به سلامتی خود، خانواده و شهروندان موضوعی بسیار مهم است که این رویکرد شایسته تقدیر است.

معاون استاندار تهران افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت تجمع و دورهمی در بوستان ها، با هماهنگی صورت گرفته از ابتدای بامداد روز ۱۳ فروردین پلیس راهور و عوامل شهرداری ها و دهیاری ها بمنظور جلوگیری از توقف خودروها در بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان ری مستقر شدند.
این مسئول از مدیران، کارکنان و کارگران مدیریت شهری و روستایی، نیروهای انتظامی و امدادی که در روز طبیعت در راستای اجرای طرح ممنوعیت تجمع در بوستان ها فعالیت داشتند نیز قدردانی کرد.

مردم شهرستان ری در راستای اجرای طرح ممنوعیت تجمع در پارکها، بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت و همچنین کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، در این اماکن حضور نیافتند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار