امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش با اشاره به اینکه هیچ کس مخالف نقد منصفانه عملکرد دیگران نیست،گفت: این حق نباید باعث شود که برخی بخاطر نیل به اهداف شخصی یا جناح سیاسی کارهای انجام شده را نادیده گرفته و اقدام به تخریب دیگران بکنند.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 11 May 2021

حجت الاسلام احمد حسن‌زاده افزود: برای اینکه یک انتخابات سالم داشته باشیم باید تمام نامزدها و هوادران آنان از انجام هر اقدام خلاف عرف شرع و قانون دوری کنند که طبق تاکیدهای رهبر معظم انقلاب تخریب و افترا از جمله این اقدامها است.

وی ادامه داد: نامزدها باید سعی کنند از تخریب دیگران تحت هر شرایطی دوری کرده و تنها در چارچوب قانون، شرع و عرف نسبت به برنامه های خود برای جلب مشارکت حداکثری مردم ارایه کنند.

امام جمعه کیش داشت: البته نامزدها در برنامه های خود نباید از نقد منصفانه غافل شوند و در این ارتباط باید به گونه ای رفتار کنند که انتخابات در فضایی رقابتی و رفاقتی برگزار شود.

حسن‌زاده یادآور شد: خط ناآکارمدی نظام جمهوری اسلامی خط رسانه‌ای نظام استکباری است تا مردم را نسبت به این نظام بدبین و ناامید کنند که در این راستا باید بر حفظ اقتدار کشور کوشید.

بنا به اظهار وی،تخریب دستاوردهای نظام، دولت و نهادهای مختلف موجب تنزل جایگاه نظام بین مردم می‌شود و هیچ کس حق ندارد به بهانه‌های مختلف به این مساله دامن بزند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان با برگزار می‌شود؛ در این دوره از انتخابات مردم جزیره کیش علاوه بر انتخاب رییس جممهوری، پنج عضو شورای شهر و ۶ عضو شورای اسلامی روستاها در جزیره لاوان و هندورابی را راهی پارلمان‌ محلی می کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع/ایرنا



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار