مرکز استعدادیابی با هدف علمی کردن ورزش و موزه ورزش کیش به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۹۷۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 15 June 2021

به گزارش تابناک جزیره، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: مرکز استعدادیابی ورزشی باهدف علمی کردن ورزش و حمایت از هیات‌های ورزشی، مربیان و داوران به بهره برداري رسيد.

وي گفت: با دعوت از فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و دانشگاه‌های حاضر در کیش براي ارتقا علمی و دانش مربیان، داوران و ورزشکاران برنامه ریزی خواهد شد.

فرضی پور افزود: این مجموعه که دارای کتابخانه علوم ورزشی نیز است با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال آماده شده تا با تعامل با فدراسیونهای ورزشی و دانشگاه‌ها هم براي کمک به هیات‌های ورزشی و نیز استدادیابی ورزشکاران مختلف مورداستفاده قرار گیرد.

وي افتتاح موزه ورزش کیش را نيز با اعتبار ۵ میلیاردریالی گامی براي ایجاد انگیزه در ورزشکاران برای کسب مدال‌های قهرمانی دانست و گفت: افتخارات مختلف ورزشکاران دراین موزه به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: برای تجهیز سالن‌های ورزشی به سيستم هاي خنك كننده و رضايتمندي ورزشكاران در شورای معاونان رسیدگی به ساختمانها، تجهیزات وسیستم‌های خنک کننده در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد از هفته اینده تجهیز این سیستم‌ها آغاز شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش نیز استفاده نكردن از سالن‌های ورزشی در دوران شیوع کرونا را علت اصلی بروز مشکل در تجهیزات خنک کننده سالن‌ها دانست و گفت: باتوجه به گره خوردن ورزش با کاربری گردشگري جزیره کیش موظف به تامین اعتبار وهزینه‌های لازم برای این سالن‌ها هستیم.

آهنگران گفت: باکمک بخش خصوصی اميدواريم با نگهداری از سالن ها، رشته‌های ورزشی را نیز فعال کنيم و با هیات امنایی کردن فعالیت‌های ورزشی بتوانیم ورزش کیش رابه دوران طلایی خود برگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار