مسوولان جزیره کیش از جمله امام جمعه و رییس سازمان منطقه آزاد در پیام هایی جداگانه مردم را برای حضور پرشور و خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کردند.
کد خبر: ۹۷۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 16 June 2021

 حجت الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش در پیام خود نوشته است: مساله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال ۱۴۰۰ فرمودند: "ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم. کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی کند" و به همین دلیل حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه‌ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.

انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم عزیز جزیره کیش و پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب اصلح که مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی آن مدیریت و کفایت، تقوا، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار بودن افراد است.

اینجانب از کیشوندان، معزز و گرامی دعوت می‌نمایم برای آنکه دولت قوی و پر توان داشته باشیم و امنیت و آبرو و قدرت بیشتری در بازوان اجرایی کشور به ارمغان آوریم با یکدیگر در در میعادگاه تاریخی و سرنوشت‌ ساز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به پای صندوق های رای برویم و یک بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدی است دفاع کنیم.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیان است

جعفرآهنگران مدیرعامل این سازمان منطقه آزاد کیش نیز در پیام خود نوشته است:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد بارزی از مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و تقویت انسجام و وفاق ملی بوده و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیانی است که باعشق به اعتلای نام ایران درجهان ، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشور پای صندوق های رای حاضر می شوند.

یقین دارم که ایرانیان سرافراز و ساکنان و ساحل نشینان جزیره کیش نگین خلیج فارس در این برهه حساس طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید دولت تدبیر امید با مشارکتی فعال و موثر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ، حماسه ای شگفت خلق کرده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم می بخشند.

به نوبه خود از قشرهای مختلف ساکنان فهیم و متعهد جزیره کیش، صاحبان صنوف و تشکل ها و جوانان به ویژه رای اولی ها و گردشگران خوش ذوق جزیره کیش دعوت می کنم تا با حضور گسترده پای صندوق های رای، ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به جهانیان نشان داده و موجبات یاس و نا امیدی دشمنان را فراهم آورند.

یقین دارم که کیش عزیز به عنوان نمادی از حکمروائی موثر محلی در تحقق "کیش برای همه" در تمامی صحنه های سیاسی حضور فعال داشته و نقش برجسته خود را در الگو سازی ایفا خواهد کرد.

در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.
در این جزیره ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار