سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: روز انتخابات هشت ناظر بهداشتی ناظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رای این جزیره هستند.
کد خبر: ۹۷۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 17 June 2021

 

 محمدرضا رضا نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای همدلی و همراهی موجود در میان مسوولان و دست اندرکاران انتخابات، بستر مناسب برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور را در کیش فراهم کرده است.

وی بیان اینکه انتخابات نماد اقتدار ملی و حفظ و حراست همه جانبه از آن وظیفه تک تک مردم است، افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط همه گیری ویروس کرونا، بازرسان مرکز توسعه سلامت کیش بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی نظارت می کنند.

ریبس مرکز توسعه سلامت کیش حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم و عوامل اجرایی انتخابات را از مهمترین اولویت های کارکنان حوزه سلامت اعلام کرد و افزود: هشت ناظر بهداشت محیط بر رعایت پروتکلهای بهداشتی نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور در تجمعات و شلوغی ها خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد از مردم خواست در روزهای حساس و با توجه به شرایط شکننده اپیدمی ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان، پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تا شاهد بروز موج جدیدی از بیماری کووید 19 نباشیم.

در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.

در این جزیره ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار